Beste T-mobile,
Lang, lang geleden heb ik bij jullie glasvezel aangevraagd. Ik wist dat het een tijd zou duren, omdat de aannemer nog bezig was met het aanleggen van de kabels. Toch dacht ik op een gegeven moment, ik ga eens bellen met volker wessels want in de tussenstijd hebben ze vast niet stilgestaan. En ja, volker wessels vertelde mij dat er een schouwer langs kon komen om het proces op te starten.
Helaas, volker wessels maakt geen gebruik van processen of protocollen, wat er toe leidt dat de ene klantenservicemedewerker een afspraak in plant, waarvan de volgende klantenservicemedewerker zegt dat dat onmogelijk is. Nu, 3 maanden verder en zes frustrerende telefoongesprekken later post ik als laatste redmiddel een schreeuw om hulp op dit forum. Het enige wat ik wil is een afspraak maken met de schouwer, hopelijk is dan de eerste horde genomen, hopelijk.
Mocht dit niet mogelijk zijn dan rest mij denk ik niets dan het zoeken naar een manier waarop ik van dit contract af kan komen. Dan wordt het helaas een stap terug in het verleden en gaan we weer aan de trage tele2 verbinding hangen.
Help mij, alstjeblieft!
Ko
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel