Beantwoord

Glazvezel aansluiten

  • 13 January 2021
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Vorige week is glasvezel aanlegt en geïnstalleerd in ons huis. 

Heden kwam het pakket binnen (modem, TV box etc) en een handleiding om het aan te sluiten.

Hier is niks moeilijks aan, en heb dus alles aan kunnen sluiten. Nu zie ik dat de monteur pas 12 februari komt? De monteur is niet nodig omdat alles al is aangesloten volgens de omschrijving en uitleg via jullie website.

 

Moet ik nu nog een maand wachten voordat ik er gebruik van kan maken? Klantnummer WWS32193 

 

icon

Beste antwoord door Ginny 16 January 2021, 11:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mvanhorck 

Eigenlijk doet de monteur dat het aansluiten en achteraf aanmelden van je verbinding.

Je internet zal het gewoon doen op de installatiedatum volgens My T-Mobile alleen kan de verbinding dan nog niet worden aangemeld, dit moet een moderator dan regelen.

Indien het internet na de installatiedatum niet werkt dan moet je wachten op de monteur als het ook via hier niet opgelost kan worden.

Reputatie 6

Hoi @mvanhorck, wanneer je een Glasvezel abonnement afsluit, wordt de installatie door een monteur van Guidion uitgevoerd. De vezels en het aansluitpunt zijn erg kwetsbaar en de monteurs zijn hier speciaal voor opgeleid. Als je zelf installeert, vervalt alle garantie. Daarom wil ik je vragen te wachten op de installatiemonteur. De monteur meldt de installatie bij ons aan, waardoor wij weten dat we jouw abonnement kunnen starten. Zonder bezoek van de monteur wordt jouw abonnement dus niet actief. Voor de installatie betaal je eenmalige kosten. Alles over de monteur en de voorwaarden lees je hier: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/bestelling/installeren/installatie-door-monteur. Laat het me gerust weten als je hier nog vragen over hebt!

Reageer