Beantwoord

Goedkoopste pakket, met of zonder Bellen?

  • 22 June 2017
  • 2 reacties
  • 410 Bekeken

Ik heb nu ziggo bellen tv internet...gewoon t goedkoopste combipakket....nu heb ik onbeperkt bellen van t mobile....vroeg me af...kan ik ook tv en internet zonder vast bellen van t mobile pakken....misschien ben ik dan voordeliger uit..graag hulp??
icon

Beste antwoord door Sander 23 June 2017, 16:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
de site providercheck.nl is o.a. een handig hulpmiddel om uw keuze te maken voor de keuze van een provider, er is keuze uit diverse opties en het werkt op postcode, tevens wordt getoond wat de werkelijke snelheid is van het internet op uw adres.
Er zijn nog wel meer sites welke een vergelijking kunnen tonen o.a. breedbandwinkel.nl
of pricewise.nl wat ook kan is het ingeven welk pakket men wil.
Reputatie 7
Hoi Jeannette318,

Welkom op het forum, welkom Thuis!

Ik durf niet met zekerheid te zeggen of je in vergelijking met een andere provider goedkoper uit bent. Dat ligt namelijk ook aan de inhoud van je pakket. Maar ik ben vrijwel zeker dat je wèl goedkoper, maar vooral ook beter uit bent! ;)

Mooi dat je al mobiel klant bent, dan krijg je mogelijk in de toekomst ook nog combinatievoordeel. Wat betreft Thuis, kun je beter ook vast Bellen in je pakket doen. Je betaalt hier € 2,50 voor, maar hierdoor krijg je ook de eerste zes maanden € 20,- korting. Dus zeker voor die eerste zes maanden loont het om vast Bellen erbij te nemen.

Onze alles-in-één pakketten variëren van € 21,- tot € 30,- per maand voor de eerste zes maanden. Daarna vervalt die korting en wordt het € 41,- tot € 50,- per maand.

Klinkt dat goed?

Reageer