Beantwoord

Gogogo deal 30 euro Fast Internet

  • 9 June 2021
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Afgelopen december 2020 in de GoGoGo weken een Internet Fast abonnement afgesloten. Eén van de voordelen hierbij was dat het abonnement gelijk qua kosten zou zijn als het basis abonnement namelijk €30. Aangezien ik al meer mobiele abonnementen heb bij T-Mobile levert dit daarnaast nog een extra klantenkorting op van €5 p/maand. Met een vast telefonie abonnement erbij van €2,50 zouden wij in totaal uitkomen op €27,50 (€35 - €5 van de GoGoGo deal op het abonnement -€5 van het mobiele klantvoordeel = €25 + €2,50 voor vast bellen = €27,50).

Probleem is dat de korting van €5 niet wordt verrekend. Het contract wat we zijn aangegaan spreekt ook over €35 p/maand en ook in de factuur zie ik een bedrag staan van €35.

Beste T-Mobile waar het gaat het hier fout?

Groet,

Danny.

icon

Beste antwoord door Brian 11 June 2021, 13:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Danny_Schmidt 

Volgens mij betaalde je geen activatiekosten voor thuis tijdens de GoGoGo deals en geen €5 korting op internet Fast dus €35 internet Fast - €5 klantvoordeel + €2,50 vast bellen is €32,50.

Als je een unlimited data en bellen abonnement heb dan betaal je wel €27,50 voor thuis en €25 voor mobiel.

Hoi Waggas,

Betaalde inderdaad geen activatiekosten en klantvoordeel wordt netjes maandelijks in mindering gebracht. Had ooit een kopietje van het contract op m'n schijf maar die is onlangs gewist en zoals ik al zei staat in het huidige contract de €35 dus dat gaat niet helpen.

Dank voor de reactie.

Danny

Reputatie 7

Hey @Danny_Schmidt, ik geef je graag meer toelichting! Ik heb zojuist je abonnement bekeken en ik zie dat er in november een offerte aan is gemaakt voor € 37,50 voor Internet Fast + Bellen. Hier gaat dan € 5,- Klantvoordeel vanaf waardoor je op € 32,50 per maand uit komt. Voor de zekerheid heb ik de kopie van het contract er ook nog even op nageslagen en hier zie ik hetzelfde bedrag staan. Je kan het contract inzien op My T-Mobile Thuis maar zo te lezen had je dit al gevonden. :slight_smile:

Als het T-Mobile Thuis abonnement zou combineren met een Unlimited Mobiel abonnement dan zou het maandbedrag voor het Internet abonnement omlaag gaan naar € 25,- per maand waardoor je dan met Bellen uit komt op € 27,50 per maand. Het Unlimited abonnement wordt dan alleen ook € 25,- per maand, daarmee zou je iets duurder uit zijn dan het huidige maandbedrag dat je nu betaalt voor het 10 Gb abonnement. Je kan dan echter wel gebruik maken van Unlimited data in plaats van de 10 GB + 2 GB die je nu hebt. Of je dit voordeliger vindt is dan een persoonlijke overweging.

Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik beantwoord ze graag! :slight_smile:

Reageer