Guidion onbereikbaar

  • 13 August 2020
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Glasvezel vandaag 13 augustus aangelegd , kijk ik in mijn Status bestelling staat er vandaag is de dag ( 17 juli )komt de monteur langs.

Ik bellen naar Guidion , niet te bereiken !!!!

 

Wat nu ??????


4 reacties

Spoed hoef je er niet van te maken, dat die glas aansluiting bij jou binnen ligt sinds vandaag wil niet zeggen dat die aan de andere kant al klaar is en gebruikt kan worden, is deze van TM dan krijg je vanzelf bericht van ze en een mooie doos.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @frerichs,

Leuk dat je binnenkort van ons giga-snelle glasvezelinternet kan genieten! Geen zorgen, ik ben direct in jouw dossier gedoken en zo te zien moeten wij nog een paar laatste puntjes op de i zetten. Zodra de installatiemonteur van Guidion je in een keer kan aansluiten, zal Guidion met jou contact opnemen via een SMS en een email. Hierin zal je een digitale agenda vinden waarmee je eenvoudig een afspraak kan maken met Guidion. Ik hoor het heel graag als ik nog iets anders voor je kan betekenen. Ondertussen zijn wij hard aan de slag om jou zo snel mogelijk aangesloten te krijgen!

Hallo CAL , bedankt voor je reactie .

Hoeveel dagen staan er voor om mij aan te sluiten ?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @frerichs, er staat nog geen exacte plandatum bij. Maar geen zorgen, zoals mijn collega @Cal aangeeft, zijn we druk bezig om jouw aansluiting volledig gereed te maken zodat er aangesloten kan worden! 

Nog heel eventjes geduld en dan neemt onze partner contact met je op zodat er een installatieafspraak kan worden gemaakt. Voor nu: een prachtig, zonnig weekend toegewenst! 😊🌞

Reageer