Beantwoord

Guidion reageert niet, afspraak maken lukt niet

  • 2 August 2019
  • 6 reacties
  • 912 Bekeken

Reputatie 2
Ik probeer al vanaf 28 Juli een afspraak te plannen bij Guidion.
Het lukt niet via de link.
Telefonisch(30-7-19) na 16 minuten in de wacht te horen gekregen dat het te druk was en ze me terug zouden bellen de volgende dag.
Ik ben nog steeds aan het wachten hierop.
Ook via het contactformulier formulier geprobeerd hulp te krijgen.
Kunnen jullie vanuit jullie kant hierbij helpen?
Want zo ga ik nooit op tijd een afspraak kunnen plannen. Ik heb bij het aanvragen van het abonnement al aangegeven dat ik geen 14 dagen bedenktijd nodig heb, zodat alles op tijd geregeld kon worden. Ik vind het erg teleurstellend dat ik hier nu zelf al 4 dagen mee bezig ben.

Reactie mag ook via messenger, daar sta ik ook nog in de wacht totdat er iemand terug reageert.

Dank je wel,
gr melanie
icon

Beste antwoord door Sander 9 August 2019, 15:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Ondertussen hebben ze contact opgenomen, maar nog geen afspraak gepland. Hierover hoor ik nog.
Join the club. Ik sta ook op de lijst dat ze, zodra ze een gaatje vinden, me inplannen. Gelukkig heb ik Ziggo nog.
Denk er wel aan dat je ook overstapt van ziggo naar tmobile, tmobile na 6 weken een seintje geeft aan ziggo dat ze kunnen afsluiten, ongeacht of tmobile daadwerkelijk werkt of niet.
Reputatie 7
Hoi @melanie1987 en @jeanpaul77,

Uiteraard willen we de oplevering zo soepel mogelijk laten verlopen. Het kan door drukte wel eens langer duren. Je kunt altijd bellen met Guidion op 088-2000151 om een afspraak telefonisch te plannen of wijzigen. Als je gebruikmaakt van onze overstapservice dan zal deze automatisch verschoven worden aan de hand van de gemaakte afspraak. Je zult dus niet zonder komen te zitten.

Bedankt voor jullie bestelling en alvast welkom bij Thuis!
Reputatie 2
Afspraak is ondertussen gemaakt. Maar zonder contact met mij hierover. De T-mobile klantenservice was zo aardig om het door te geven. Van Guidion nooit meer iets gehoord, geen mail gehad, niets. Ze proberen te bellen, maar na 20 minuten in de wacht was ik er wel klaar mee.

Mijn installatiepakket heb ik gelukkig ook al ontvangen.

Dus hopelijk komt het nu allemaal goed.

T-mobile klantenservice was ik wel blij mee. 🙂
Reputatie 7
En wij zijn blij met jou @melanie1987! 😄 Ik zie dat dat er voor aankomende donderdag een afspraak staat gepland. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? Welkom Thuis!🍾

Ik had een tele2 abo thuis waarbij ik wel minimaal een snelheid haalde van 80/90mb via de kabel. Ik heb nu een 100mb abonnement genomen van Tmobile. Enkel haal ik via de kabel amper 20mb terwijl ik helemaal niks heb veranderd aan de bekabeling maar enkel een andere modem tussen heb geplaatst.

Ondertussen heb ik proberen de afspraak te verzetten bij Guidion maar zit nu al over mijn belminuten omdat ik al over de 60minuten heb verspild aan hen en nog steeds niemand aan de lijn heb gehad! Tmobile heeft me door verbonden met een voorrangsnummer ook dat heeft niet geholpen. Het is heel simpel als zij mij niet contacteren voor een afspraak en helpen stap ik naar elders over. Ik ga niet nog eens 20 30 minuten aan de lijn hangen en extra telefoon kosten betalen!

Reageer