Beantwoord

Guidion wil bij mij langskomen, maar waarom?

  • 30 September 2020
  • 3 reacties
  • 320 Bekeken

Reputatie 2

Helaas heb ik een tijd niets gehoord van T-Mobile mods hier, wel dat er iets aan de hand was, maar niet wat er staat te gebeuren. Nu plotseling een SMS EN een mail waarin ik een datum moet prikken om Guidion langs te laten komen, terwijl ik een vermoeden heb, maar wil wel alvast weten waarom precies, ook wil ik graag weten of er kosten in rekening worden gebracht aangezien ik niet kan inschatten wat de bedoeling is.

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 30 September 2020, 23:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@loek6000 

een bezoek van Guidion in opdracht van T Mobile is gratis. Wil je de monteur extra werkzaamheden laten verrichten dan zitten er extra kosten aan. De monteur zal je dit vooraf met je bespreken.

Ik vind de communicatie en herhalingen daarvan die me aansporen om een afspraak te gaan maken best wel dwingend. Ik heb geen behoefte aan een afspraak en had niet gerekend op de mogelijkheid.
 

Nu lijkt het alsof het een soort van verplichting is ofzo? Wat gebeurd er als het internet na een tijdje toch niet werkt? Laat m dan langskomen? Of word er dan gezegd dat er geen professional heeft mee gekeken? 

Een paar kabeltjes van een oud naar nieuw modem wisselen is alles wat er nodig was voor installatie en dat is hartstikke fijn en makkelijk! Al met al ben ik dus  blij met de overstap van tele2 naar tmobile thuis aangezien de installatie een eitje was en mijn internet een stuk stabieler lijkt (kan ik nog niet echt iets over zeggen) en in ieder geval een stuk sneller! 

Reputatie 7

Hi @Ans pannekoek, als eerste van harte welkom! Ik denk dat er hier wat langs elkaar heen is gegaan. Mijn collega had afgelopen vrijdag een melding uitgezet dat er nog signaal was maar dit is aan het eind van de dag gebeurd. Er is alsnog een opdracht voor een monteur de deur uit gegaan maar in principe is dit niet meer nodig als jouw bericht zo lees. Wat ik wel zie is dat de demping op de aansluiting iets aan de hoge kant is maar als je geen problemen ervaart dan hoeft dat niet per se erg te zijn. 

Je kan er voor kiezen om de monteur toch even langs te laten komen om de aansluiting te bekijken of je kan de monteur afzeggen, dat is geen probleem. Als dit het laatste het geval is laat het mij dan nog even weten, dan zorg ik voor een goede verwerking aan deze kant!

Reageer