Beantwoord

Guidon afspraak geannuleerd


Ik heb een email gekregen dat mijn afspraak met Guidion voor de T-Mobile Thuis diensten is geannuleerd. Ik heb dit zelf niet aangegeven, dus ik vraag mij af waarom dit komt?

Verder, die afspraak stond gepland op 14-05-2019. Ik zou dit proces graag willen versnellen. Nu is hier al een topic voor (zie: t-mobile thuis aanvraag versnellen), maar ik kan nergens in mijn account Sneller T-Mobile Thuis vinden? Waar kan ik dat vinden? Overzicht, Bestellingen, Instellingen?
icon

Beste antwoord door Piotr 7 May 2019, 10:22

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Hey @tlorent, ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega.☺️ Op dit moment is er een capaciteitsprobleem waardoor je aanvraag jammer genoeg vertraging door oploopt. We verwachten 12 mei meer te weten te komen over de exacte installatiedatum. Zodra de installatiedatum bekend is, gaat Guidion weer een nieuwe installatiedatum met je vastprikken. Je hoort nog van ons!
Vandaag gebeld met klantenservice, blijkbaar moeten we nog wat langer wachten op een reactie van jullie over wat er nou precies gaande is. Inmiddels zijn we bijna 2,5 week verder na het aanvragen van mijn pakket bij T-Mobile. Waarom kunnen jullie niet leveren en Telfort wel? Wij hebben met buren in hetzelfde pand gesproken (adres kunnen jullie vinden in mijn gegevens) en zij geven aan zij geen problemen hebben met levering. Telfort is onderdeel van KPN en jullie geven aan dat de fout momenteel bij KPN ligt?

Ik hoop gauw een reactie te verwachten van jullie, dit is niet een goed begin van onze relatie met T-Mobile. Een tip: verbeter jullie communicatie. Met snelle, transparante communicatie naar jullie klanten toe kom je al een heel eind.
Reputatie 7
zo als ik het lees zijn er geen vrije plaatsen meer in de wijk verdeler en moet er apparatuur bij geplaatst worden zodat er weer klanten aangesloten kunnen worden.
zo als ik het lees zijn er geen vrije plaatsen meer in de wijk verdeler en moet er apparatuur bij geplaatst worden zodat er weer klanten aangesloten kunnen worden.
Bedankt voor je reactie, fijn dat er van iemand nog wat informatie komt.
@Piotr

Ik heb van de klantenservice begrepen dat ik gebeld zal worden door de afdeling van T-Mobile die gaat over installaties etc. Zij bellen met een anoniem nummer en spreken geen voicemail in of mailen mij niet met meer informatie. Ik voeg bij dezen het nummer van mijn vriendin toe in mijn account, zij is beter bereikbaar dan ik. Desondanks kan het geen kwaad om een voicemail in te spreken of te mailen, weer een tip.
Reputatie 7
Hi @tlorent, excuses voor de vertraging, we hopen je komende maandag meer duidelijkheid te kunnen geven!
@Brian

Prima, ik en mijn vrienden wachten jullie telefoontje af maandag. Er staan nu twee telefoonnummers in mijn account bij Contactgegevens, de bovenste is van mijn vriendin. Probeer haar eerst aub.

Mochten jullie geen van ons kunnen bereiken (we werken full-time en hebben helaas veel meetings overdag), dan graag een voicemail inspreken, een mail sturen met informatie of een reactie in dit topic.
Reputatie 7
Hi @tlorent, we hebben inmiddels een update ontvangen maar nog steeds geen duidelijkheid over per wanneer jullie aangesloten kunnen worden in de centrale. De verwachte oplossing die nu gecommuniceerd wordt is 31-05. Op dit moment is het ondanks aandringen van ons wachten op de netbeheerder tot ze aan kunnen sluiten. Mocht je hier niet op willen wachten en dit een reden zijn voor opzegging dan is dit eventueel mogelijk maar houd hierbij wel in het achterhoofd dat een nieuwe melding bij een andere provider waarschijnlijk uiteindelijk nog meer tijd in beslag gaat nemen. We blijven in contact met de netbeheerder hierover om je zo snel mogelijk online te krijgen!
Bij dezen weer een herinnering, hoe staat het met onze aanmelding? Al meer informatie?
@Brian & @Piotr en @wie-dan-ook-van-T-Mobile,

Bij dezen wil ik alvast aangeven dat ik het abonnement wil opzeggen, ik ga vandaag de klantenservice bellen om te regelen dat wij geen klant worden bij T-Mobile. Wij hebben aardig wat kosten gemaakt de afgelopen maand omdat wij buiten onze bundel extra internet moesten aanschaffen en in cafés moesten gaan zitten. Daarnaast is ons geduld helemaal op, het gebrek aan communicatie is enorm frustrerend, na een maand wachten weten wij nog steeds niets.
Reputatie 7
Hey @tlorent,

Jammer dat je ons hebt verlaten!☹️ Mijn collega heeft je abonnement kosteloos opgezegd. Ik had je een heel andere T-Mobile Thuis ervaring gegund. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!

Reageer