Beantwoord

Heb ik een abonnement maar GEEN diensten!!!

  • 23 January 2018
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Geachte lezer,

Begin december 2017 heb ik een T-Mobile thuis abonnement afgesloten. Mijn abonnement zou per 11 januari 2018 ingaan. Op 11 januari 2018 is de monteur zelf bij mijn thuis geweest en heeft de modem (glasvezel) geïnstalleerd. Vervolgens heeft de monteur geconstateerd dat er geen signaal was, blijkbaar was deze niet aangesloten. Op 11 januari 2018 hebben we de melding bij T-Mobile thuis gedaan om aan te geven wat er aan de hand was. De medewerker van T-Mobile thuis heeft mij verteld dat KPN contact met mij binnen 5 werkdagen zou opnemen (om redenen dat mij onbekend zijn - bovendien hoef ik dat niet te regelen). KPN heeft mij niet benaderd, noch per email of telefonisch.

Ondertussen en sindsdien (11 januari 2018) heb ik bijna dagelijks telefonisch contact met T-Mobile thuis gehad, vragend, smekend om hulp. Ik heb geen internet. We zijn afgezonderd. Ik kan niet (thuis) werken, noch mijn kinderen kunnen leren of huiswerk maken. Als ik telefonisch contact met jullie opneem, wordt ik van de muur naar het kastje gestuurd zonder enige opheldering over mijn situatie.

Mijn vraag aan T-Mobile thuis is als volgt: zouden jullie mij willen helpen om mijn aansluiting bij T-Mobile thuis goed te kunnen regelen zodat ik internet kan hebben en TV kan gebruiken? Zo niet, dan hoor ik het graag. Dan kunnen we van beide kanten het overeenkomst verbreken en dan ga ik op zoek naar een andere provider. Zo ja, aangezien jullie hierin in gebreke zijn gebleven, ben ik benieuwd hoe jullie mij tegenmoet zullen komen.

Vandaag heb ik op mijn account van T-Mobile thuis gekeken en zag dat mijn abonnement per 1-1-2035 actief is!!!!!:S Dit is erg slordig. Ben ik al jaren klant van T-Mobile en hier wordt ik niet van gediend. Noch ben ik hier aan gewend van T-mobile.

Ik zie uit naar jullie reactie.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Brian 29 January 2018, 13:57

Bekijk origineel

2 reacties

Hey FranciscoH,

Ik wil natuurlijk dat je in 2035 nog steeds klant bent en niet pas wordt. 🙂 Ik schrik best van je verhaal en wil meteen voor je bezig gaan om het op te lossen. Zou je mij dan in een privé bericht (te bereiken door op mijn naam te klikken) je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen sturen? Dan ga ik meteen aan de slag!

Groetjes,
Alexander
Reputatie 7
Hi Francisco, ik zie dat je inmiddels aan bent gesloten, helemaal goed! Excuses voor de vertraging en mocht je op dit moment nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!

Reageer