Beantwoord

HELP (geen diensten)

  • 22 January 2018
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Kan iemand van T-Mobile mij helpen? Wij zijn sinds 4 januari klant bij T-Mobile thuis omdat ik al jaren tevreden klant ben van T-Mobile mobiel. Als ik ergens spijt van heb is het dit want ik ben ondertussen al 6 dagen kwijt aan installatie(s), monteurs etc nog niet te spreken over het aantal telefoontjes en de uren aan tekortkomende internet, tv en telefoon... Er is zojuist weer een monteur geweest en volgens hem ligt het probleem in het wijkhuisje. Hij kan er niet in dus is er opnieuw een verzoek uitgezet naar Reggefiber. Ik moet nu rustig wachten tot er contact opgenomen gaat worden terwijl we al sinds donderdag zonder diensten zitten. Ik heb uitgelegd dat het vervelend is dat we geen tv en internet hebben, maar dat het veel vervelender is dat onze camera het nu niet doet (net op een moment dat het door omstandigheden érg nodig is). De reactie is erg ongeïntresseerd, waardoor ik de indruk krijg dat ik met een heleboel losse bedrijfjes te maken heb die onderling nog moeten uitzoeken wie het nu op mag gaan lossen. Wij vertrekken woensdagochtend op vakantie en onze camera MOET dan simpelweg weer aangesloten zijn. Is er nu echt niemand die contact op kan nemen met Reggefiber om er een beetje vaart achter te zetten? Ik heb enorm veel spijt van onze overstap. Ook is het overal wifi in huis niet waargemaakt. Wij moeten hier zelf nog een apparaat voor kopen omdat het niet te fixen valt. Wij wonen overigens in een rijwoning, geen kasteel. Momenteel ben ik radeloos en ik hoop nu écht vandaag op een oplossing.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 22 January 2018, 13:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo Vosstephanie,

Ik begrijp dat er vandaag iemand langs is geweest namens T-Mobile, helaas heeft hij het probleem niet kunnen oplossen. maar als het goed is wel uitgesloten dat het probleem bij jou zit en vervolgens de opdracht door laten zetten naar Reggefiber. Zij nemen vervolgens contact met je op om een afspraak te maken om de lijn te controleren.
Hi Hidden.nld, dank je wel voor je reactie. Klopt, vandaag is er opnieuw iemand langs geweest. Het probleem lijkt na ieder bezoek te verergeren. Waar het begon met instabiel internet en geen internet op de bovenverdieping kunnen we nu van geen enkele dienst meer gebruik maken. Volgens de monteur zit het probleem inderdaag extern. Mijn frustratie zit dan ook in het feit dat we sinds 4 januari geen normaal gebruik kunnen maken van de beloofde diensten en dat er heel nonchalant omgegaan wordt met mijn vraag om het alstublieft vandaag op te lossen daar onze camera nu ook niet werkt.
Opgelost!! Dank T-Mobile! Er bleek een breuk in de glasvezel in de meterkast te zitten. De 6e of 7e monteur heeft het ontdekt!
Reputatie 7
Hey Stephanie, goed om te horen dat het is opgelost! Als toelichting op waarom het wat langer duurde, ik kan je verzekeren dat het geen non-chalance is! 😉 Wanneer wij vermoeden dat de oorzaak in het netwerk zit dan mogen wij dit niet zelf oplossen maar moeten wij hiervoor de netbeheerder inschakelen. Als we in eerste instantie denken dat de oorzaak binnenshuis ligt dan komt er dus eerst een monteur van ons, als die het niet kan verhelpen en de oorzaak toch in het netwerk lijkt te liggen dan nemen wij contact op met de netbeheerder. Zij plannen dan opnieuw een monteur in en hier kunnen soms een aantal werkdagen overheen gaan wanneer er niet direct een monteur beschikbaar is. In dit geval is het gelukkig snel opgelost, helemaal top!

Reageer