Beantwoord

Herroepen T-mobile Thuis na installatie.

  • 6 December 2020
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

Einde topic; alles is geregeld.

icon

Beste antwoord door Anonymous 6 December 2020, 10:27

Bekijk origineel

5 reacties

@Doornekamp33 Serieus?  Ook bij TM? Mmmm dat wist ik niet waar kan ik dat lezen?


Volgens mij hier op het forum in een bericht werd het gemeld.

Dacht toen ook dat het alleen bij KPN was.

Reputatie 7
Badge +14

Einde topic; alles is geregeld.

Vertel?

Reputatie 7
Badge +14

@Doornekamp33 Serieus?  Ook bij TM? Mmmm dat wist ik niet waar kan ik dat lezen?

@CrisTien , Schijnt dat tegenwoordig de bedenktijd pas na instalatie ingaat, dus na een paar uur ruim op tijd dus.

Maar idd, als je na zo'n korte periode al weet dat het niks is heb je jezelf geen kans gegeven om aan iets nieuws te wennen.

@Mich1908 , Zou de spullen van T-Mobile even gaan gebruiken, alleen als je een kabel verbinding had kan het naast elkaar, zo niet zit je nu zonder diensten denk ik zo, Ziggo kan het meestal wel per direct weer activeren als je even belt.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Mich1908 Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Je hebt het ook amper een kans gegeven.

Zijn de 14 dagen bedenktijd nog niet voorbij? Die gaan in bij het afsluiten van het contract.


Bij diensten gaat de termijn van 14 dagen voor herroeping in op de dag waarop de overeenkomst gesloten wordt. In tegenstelling tot producten gaat de termijn dus niet in op de dag van levering.

Zijn ze wel voorbij dan moet je TM de gelegenheid geven om te kijken waarom je niet tevreden bent  maar je moet wel netjes je contract uitdienen

Groetjes en fijne zondag 

Reageer