Beantwoord

herroepingsrecht

  • 30 September 2019
  • 6 reacties
  • 801 Bekeken

Het herroepingsrecht gaat bij jullie in, 14 dagen na besteldatum. Na die 14 dagen komen jullie de boel installeren. Hoe kan het zo zijn dat je geen beroep kan doen op je herroepingsrecht na levering. Ik kan toch niet voor ik iets gezien en getest heb, herroepen? Op basis waarvan?
icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 30 September 2019, 23:22

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hallo @marjoleindereus

Dit is wat ik voor je kon vinden ik hoop dat je er wat aan hebt 👍 bron T-mobile website.

Stap 1: Bekijk je bedenktijd

T-Mobile geeft je vaak een bedenktijd op je aankoop. Hoe lang je bedenktijd is, hangt af wat je besteld hebt en op welke manier. Hieronder geven we een overzicht. Je bedenktijd gaat in op het moment dat je je bestelling hebt ontvangen.

Heb je online besteld, maar haal je je bestelling op in een T-Mobile winkel? Dan geldt voor jou geen koop op afstand.
Heb je niet bij T-Mobile zelf besteld, maar via een ander verkooppunt? Neem dan contact op met het verkooppunt om de annuleringsvoorwaarden te bespreken.
Reputatie 7
Badge +14
Goedenavond @marjoleindereus Welkom in de community van T-mobile.

Lees even Hier dit onderwerp gaat ook over herroepingsrecht voor T-mobile thuis.
Hopelijk heb je er iets aan.
Groetjes.
Ja die had ik inderdaad ook gelezen. Het feit is, dat de dienst niet voldoet aan de verwachtingen en dat kun je op voorhand niet zeggen, anders zou je er niet aan beginnen! De service bij de klantenservice is er gewoonweg niet en onze televisie hapert continu, zeer vervelend. Op grond daarvan willen we beroep doen op het herroepingsrecht, de geleverde dienst is niet zoals zij zeggen te leveren!
ik heb filmpjes ervan, maar krijg ze helaas niet geupload, maar dat ga ik nog wel regelen.
Reputatie 7
Badge +15
@marjoleindereus Mijn excuses je hebt helemaal gelijk dat je 14 dagen al ingaan na je bestelling, wel vervelend dit maar het is nou eenmaal zo.
Reputatie 7
Badge +14
@marjoleindereus Toch goed dat je aangeeft dat je niet tevreden bent.
Heb je Deze stappen al doorlopen?
de moderators lezen mee en reageren zonodig binnen de 24/48 uur.
Hopelijk kunnen ze je tips geven en eventueel het probleem oplossen.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @marjoleindereus,

In aanvulling op @CrisTien ; misschien kun je wat meer vertellen.
  • Wat voor issues ervaar je?
  • In welke regio woon je?
  • Wat voor aansluiting heb je? Glas of DSL?
  • Heb je bekabeld aangesloten of via adapters?
  • Heb je bijzonderheden in het netwerk, zoals switches?
  • Welk modem en welke decoder heb je?
  • Heb je andere kabels geprobeerd?
Er is genoeg na te gaan om de problemen op te lossen en je een betere ervaring te bieden.

Reageer