Beantwoord

herroepingsrecht

  • 25 October 2020
  • 6 reacties
  • 781 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik heb mail gestuurd naar Klantenservice T-Mobile Thuis dat ik gebruik maak van mijn herroepingsrecht. Ik heb ook gebeld naar de klantenservice echter is de wachttijd extreem lang. Dus vandaar dat ik het via deze weg doe.
 

Kunnen jullie mij bevestigen dat mijn bestelling is geannuleerd? Wordt Guidion door jullie geïnformeerd? Waar na toe kan ik het installatie pakket naar terug sturen?

Met vriendelijke groet,

Jamila

icon

Beste antwoord door Mila2020 26 October 2020, 08:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Mila2020  Jammer dat je je bedacht hebt. Vandaag heb je niet veel kans op een antwoord. Bellen gaat toch sneller

 

Wil je deze overeenkomst annuleren, dan kun je dat binnen 14 dagen, na ontvangst van de bevestigingsemail. Dit kun je kostenloos herroepen door te bellen met 0800-0092. Kijk voor onze actuele openingstijden op t-mobile.nl/thuis

Bestelling annuleren?

Wil je je T-Mobile Thuis bestelling annuleren? Tot het moment dat je diensten actief zijn, kan jij je bestelling annuleren. Dit doe je door te bellen met de Klantenservice. Dan helpen we je meteen met de annulering.

Bel de Klantenservice (kans op wachttijd)

Om je bestelling te annuleren, kun je ook gebruik maken van het herroepingsformulier. Een belletje gaat echter sneller.

Herroepingsformulier (PDF)

 

Reputatie 7
Badge +14

@Mila2020 Schriftelijk kan ook.

Je kunt ook schriftelijk herroepen door dit kaartje ingevuld, uiterlijk 14 dagen na ondertekening van de overeenkomst,
op te sturen. Bij voorkeur aangetekend versturen naar onderstaand adres. De overeenkomst wordt dan geannuleerd.
T-Mobile Thuis B.V. Postbus 16272 2500 BG Den Haag

Bedankt voor je reactie @CrisTien ! Die informatie is mij bekend.

Helaas is bellen vandaag geen optie aangezien ze gesloten zijn. ‘De verbinding wordt nu verbroken’.

Ik hoop morgen van een T-mobile medewerker een reactie via dit forum te krijgen 🙂.

Reputatie 7
Badge +14

@Mila2020 Let op de moderators reageren op volgorde binnenkomst berichten. Hopelijk ben je dan nog op tijd.

Fijne zondag verder.

@CrisTien ik heb een mail gestuurd naar klantenservice en daar staat een datum op ;).Ik heb ook informatie gewonnen via consumentenjurist en ik ben nog op tijd :). Bedankt voor het meedenken en een fijne zondag!

Deze topic kan gesloten worden. Ik heb al telefonisch contact gehad.