Beantwoord

Het opzeggen van ziggo door T-mobile (overstap Segbroek)

  • 9 May 2020
  • 9 reacties
  • 583 Bekeken

Reputatie 1

Hallo T-mobile ,

Even een vraag over het op zeggen van ziggo.

Na dat ik ben aangesloten bij jullie, neem ik aan dat het allemaal goed gaat met het af ronden met ziggo.

Zonder problemen toch?

Gr. Rob

icon

Beste antwoord door Brian 11 May 2020, 18:19

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rw van beek 

Bij het bestellen van T-mobile thuis staat standaard zo snel mogelijk aansluiten zonder overstapservice ingesteld. Even goed kijken en aangeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice en dan zou alles goed moeten gaan. De diensten van Ziggo worden beëindigd op de datum dat je gebruik kan maken van T-mobile thuis.

Reputatie 7
Badge +1

Mijn advies is hou het heel goed in de gaten, bijna altijd gaat het goed echter is de administratie bij T-Mobile thuis geen Duitse grundlichheid dus er gaat wel eens wat fout

Reputatie 1

Oke, Waggas en BeMu nog bedankt voor jullie antwoord.

Ik heb toch maar even naar ziggo gebeld.

Maar het blijkt dat hun nog niets van de opzegging van ziggo hadden gekregen van T-mobile.

Wat T-mobile mij wel had belooft.

Ik weet niet hoe dit weer allemaal werkt, maar ik krijg altijd weer het vermoeden dat het eerst binnen halen is en de rest zien we wel.

Het is toch niet de bedoeling dat ik twee rekeningen moet betalen.

Jammer maar weer!

Reputatie 7
Badge +15

@Rw van beek 

Als je alles goed had gekozen bij het bestellen van T-mobile en ook gekozen had om T-mobile je huidige contract te laten opzeggen dan had je daarna een mail van T-mobile moeten ontvangen met de vraag of je enkele gegevens van je huidige contract in je T-Mobile thuis account wilt doorgeven.

En later zou je dan mail krijgen van Ziggo.

Reputatie 1

Ik heb goed gekozen, en het zou allemaal geregeld worden.

En ik heb geen mail gekregen van ziggo

Helaas

Lees even mee..

Reputatie 1

Sorry Balletje-Balletje.

Ik lees niets.

Wat moet ik doen?

Reputatie 7

Hi @Rw van beek, bij een "normale” overstap bieden we de overstapservice zodat je nieuwe abonnement bij ons direct aansluit op het abonnement bij je oude provider en je niet zonder komt te zitten. Ik heb het meteen even voor je nagekeken en ik zie dat het hier gaat om een aansluiting in Segbroek. Omdat ze nog aangelegd moest worden was de overstapservice hier niet mogelijk omdat van te voren niet bekend is wanneer de aansluiting gereed is. Het opzeggen bij je oude provider had je daarom in dit geval zelf moeten doen.

Ik zie dat je inmiddels al online bent bij ons dus dat is nu wat aan de late kant. :sweat_smile: Ik stel daarom het volgende voor: Je kan nu opzeggen bij je huidige provider, stuur mij dan nog even een bevestiging van de einddatum van je abonnement (standaard is het een maand opzegtermijn), dan vergoed ik de abonnementskosten bij ons tot aan deze datum zodat je niet dubbel betaalt.

Reputatie 1

Ik heb heb de bevestiging persoonlijk verstuurd naar je.

Gr Rob

 

 

Reageer