Het voordeel van een heel (postcode)gebied alleen maar T-Mobile Thuis

  • 1 August 2018
  • 5 reacties
  • 913 Bekeken

Beste lezers,

Ik vroeg me laatst het volgende af: stel, een straat heeft 100 huizen. 20 van die huizen hebben een KPN internet en tv pakket, 70 huizen Ziggo en slechts 10 huizen hebben T-mobile thuis.

Wat zouden dan de (financiële) voordelen voor T-mobile kunnen zijn als de héle straat zou overstappen naar T-mobile thuis? En dan bedoel ik niet de verkoop van de abonnementen/pakketen, maar andere kostenbesparende dingen zoals aansluitkosten o.i.d.

Nou vraag jij je af: waar wil je naartoe met je verhaal. Ik heb het idee om een hele straat aan T-mobile te krijgen, maar dat moet dan wel direct voordeel opleveren voor de mensen in huis. En dat geld moet ergens gewonnen worden, dus ik hoop dat iemand kan vertellen waar dan de winst te behalen valt.

Hoor het graag 🙂

5 reacties

Reputatie 7
Hoi @Jeaurische

Wat een prachtidee! Hier ga ik graag voor je achteraan. Een hele magenta straat, voor minder doen we het niet! ;)

Mag ik je postcode en huisnummers vragen in een privébericht? Je kan hiervoor op mijn naam klikken. Geef ook je telefoonnummer door graag! Wil je ook aangeven hoe je het wilt brengen aan de bewoners? Dan zal ik aan onze kant eens polsen hoe we een mooi aanbod kunnen doen, dat simpelweg niet te weigeren valt!
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad een leuk idee, zelf denk ik dat het alleen interesant is als het hele postcodegebied over een glasvezelaansluiting beschikt, is dat niet het geval geef ik het minder kans.

Door haar beperkte mogelijkheden is DSL hier m.i. totaal ongeschikt voor, de mensen met Ziggo zullen dan zeker niet overstappen.
Reputatie 7
Badge +4
plat gezegt kost een nieuwe klant een provider het eerste jaar gewoon geld. echter marketing techniesch kan het wel eens interressant zijn. helemaal als er mobiel + thuis genomen word in een hele postcode.

is 750mbit glasvezel beschikbaar op jou postcode ?
Thanks voor jullie reacties.

Het is niet zo dat ik zelf wil profiteren van een hele T-Mobile straat of wijk.
Ik zou het meer als (marketing) kans willen zien voor T-Mobile.

Denk gewoon graag mee met toffe merken om mensen een fijner leven te geven 🙂
Reputatie 7
Hoi @Jeaurische

En dat waardeer ik enorm! Wil je mij in een privébericht (klik op mijn naam) de postcode en je telefoonnummer delen? Dan zorg ik ervoor dat iemand met een creatieve geest contact met jou opneemt! 🙂

Reageer