Beantwoord

Hoe gaat het nu verder met mijn aansluiting die nog niet gelukt is?

  • 27 January 2019
  • 1 reactie
  • 484 Bekeken

Er zijn nu de afgelopen week 2 monteurs langs geweest. 1x Guidion die het modem e.d. heeft geplaatst, echter kreeg hij geen signaal op de glasvezel. Toen is vrijdag een monteur van de netbeheerder langs geweest,die heeft een lijntest vanuit de wijkcentrale gedaan lijn is oké. Heeft meteen de kpn een lijntest naar de centrale laten doen is ook oke. Volgens de monteur van de netbeheerder ligt het probleem bij of de vorige provider (telfort) of bij nieuwe provider tmobile dus een fout dan in de overstapservice volgens mij.
Wat zijn nu de vervolgstappen van tmobile en op welke termijn kan ik nu internet/tv en telefoon aansluiting verwachten? (Moet er wel bij vermelden dat tmobile na een telefoontje van onze kant heeft ingestemd met een goede oplossing voor tijdelijk Internet in huis door akkoord te gaan met een onbeperkt Internet bundel voor mijn mobiel zodat ik die als hotspot kan gebruiken thuis.)
icon

Beste antwoord door Sander 30 January 2019, 13:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @R. Koskamp,

Graag kijk ik met je mee en informeer je over de laatste stand van zaken. Wij zijn er voor jou en willen ook dat jij zo snel mogelijk weer online bent. Aan onze kant hebben we de lijn aangevraagd bij de netwerkbeheerder op de dag dat de eerste monteur langskwam. Toen lukte het niet, dat is balen. De netwerkbeheerder is langs geweest en heeft geconstateerd dat het nu zou moeten lukken. Aangezien het modem nog niet online is, hebben we direct weer één van onze monteurs aangestuurd. Deze gaat dan controleren of ons modem met die gecontroleerde netwerkverbinding online kan komen. Hij neemt hiervoor een reservemodem mee, mocht het huidige niet goed zijn. Dan hebben we echt alle mogelijke zaken uitgesloten. De afspraak staat inmiddels dus ik ga er vanuit dat je snel kunt genieten van je nieuwe abonnement.

Mocht er nog iets onduidelijk zijn of als je vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer