Beantwoord

Hoe herken ik mijn DSL aansluiting?

  • 19 November 2017
  • 2 reacties
  • 1387 Bekeken

Ik denk wel de zoveelste vraag die gesteld is. Helaas zijn er in de andere topics weinig antwoorden dus ik hoop dat nu wel te krijgen/vinden.

Maar mijn vraag is dat ik aankomende 24ste overstap van ziggo naar tmobile thuis. Nu heb ik vandaag even gekeken hoe makelijk dit te installeren is maar helaas kon ik niet de juiste aansluiting vinden. Heb in de meterkast gezocht en in de huiskamer.

Nu komt er via de huiskamer een hirschman huiskamer splitter van ziggo binnen. Wat nu te doen?:)
icon

Beste antwoord door Brian 24 November 2017, 12:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
De aansluiting van ziggo moet je vergeten . Er zal een KPN of een glasvezel aansluiting moeten zijn , anders is het niet mogelijk . Of je moet het via 4G moeten nemen .
Reputatie 7
Hi prld, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Zoals jan al aangeeft kan je de aansluiting van Ziggo niet gebruiken, dit is namelijk een kabel aansluiting en wij gebruiken DSL of glasvezel. In veel gevallen is deze aansluiting al wel in je woning aanwezig in het zogenaamde 'ISRA-punt'. Op onze website vind je een interactief filmpje die je door de stappen helpt. Hier zie je ook hoe de aansluiting in je woning er uit kan zien. Als je het liever even naleest dan vind je hier een geschreven stap-voor-stap uitleg. Ik hoor graag of het gelukt is!

Reageer