Beantwoord

Hoe lang duurt een levering van T-Mobile Thuis?

  • 24 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 3099 Bekeken

Hoe lang duurt een levering van een bestelling..?
icon

Beste antwoord door Sander 25 augustus 2017, 11:13

Hoi Fredske,

Bedankt voor je interesse in Thuis!

Heb je al een aanvraag gedaan?
Dan hebben we dit topic over de oplevering aangemaakt. Hierin wordt van alles uitgelegd over de oplevering en wat je kan verwachten. Bij de bevestiging van je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum.

Heb je nog geen bestelling geplaatst?
Een oplevering duurt ongeveer vier weken. Je hebt eerst twee weken bedenktijd, daarna vragen we de lijn aan bij de netwerkbeheerder en sturen we het installatiepakket op. In sommige gevallen proberen we dit te versnellen voor de klant. We kunnen dan echter geen vaste datum garanderen.

Lukt het met deze informatie? Je kunt bestellen via 0800-1603, via onze T-Mobile shops of via onze website.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Fredske,

Dat ligt er helemaal aan wat je besteld hebt! 😉 We hebben alleen jouw e-mailadres en op basis daarvan hebben wij niets kunnen vinden. Gaat het om T-Mobile Mobiel, 4G voor Thuis of T-Mobile Thuis? Doorgaans wordt alles vrij snel geleverd, onder de voorwaarde dat het op voorraad is. Bij 4G voor Thuis en T-Mobile Thuis kan er ook nog een monteur aan te pas komen, dus daar kun je dan ook nog wat extra tijd voor rekenen.

Als je aangeeft om welke het gaat, dan kunnen we je nog wat gerichter helpen! 🙂
Het gaat om t mobile thuis... hoelang dat duurt ... want ik heb met spoed internet nodig... Mvg Freddy
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Fredske,

Bedankt voor je interesse in Thuis!

Heb je al een aanvraag gedaan?
Dan hebben we dit topic over de oplevering aangemaakt. Hierin wordt van alles uitgelegd over de oplevering en wat je kan verwachten. Bij de bevestiging van je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum.

Heb je nog geen bestelling geplaatst?
Een oplevering duurt ongeveer vier weken. Je hebt eerst twee weken bedenktijd, daarna vragen we de lijn aan bij de netwerkbeheerder en sturen we het installatiepakket op. In sommige gevallen proberen we dit te versnellen voor de klant. We kunnen dan echter geen vaste datum garanderen.

Lukt het met deze informatie? Je kunt bestellen via 0800-1603, via onze T-Mobile shops of via onze website.
Bedankt voor de info...

Reageer