Beantwoord

Hoe zit het met de overstapservice bij een latere oplevering?

  • 19 October 2017
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Hallo,

na 48 min in de wacht gezeten te hebben hoop ik da jullie ons kunnen helpen.

Wij zijn overgestapt van KPN naar T-Mobile...
Nu kregen we een afspraak melding van Guidon voor op 3november.
Maar ik had afgesproken op 1 november (speciaal voor gebeld of dat goed ging)

Nu zouden ze erachteraan gaan en even bellen en zouden ze vandaag (donderdag) op terugkomen.
Niks te horen gekregen dus belde zelf maar (48 min moeten wachten voordat ik iemand te pakken kreeg).

Word er me nu even doodleuk verteld dat de 1e datum 6 november word.......
En dat het gesprek met onze collega niet genoteerd is.....
Dus 5 dagen geen internet? Hoe gaan jullie dat oplossen nu dan?
Dat ik maar even KPN moet bellen voor 5 dagen langer...
Is jullie overstapservice.... ik wil jij jullie niet bij KPN.


Nou gaan ze morgen weer bellen maar de datum loopt maar door... nu is het 5 dagen, morgen is het een week.


Goede overstapservice T-Mobile!!!!! :@:@:@:@
icon

Beste antwoord door Sander 23 October 2017, 16:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
@renspost,

Ik begrijp je verwarring, maar ik vermoed dat er hier niets ernstigs aan de hand is. Zoals Hidden.nld aangeeft, schuift de einddatum bij je huidige provider gewoon door. Je komt dus niet zonder diensten te zitten, behalve eventjes op de dag zelf. Je maakt gebruik van onze overstapservice toch? Of heb je het zelf geregeld?

De wensdatum is precies dat: een verwachte opleverdatum. Het kan zijn, om welke reden dan ook, dat die niet gehaald wordt bij het daadwerkelijk inplannen bij Guidion. Daarom werkt die overstapservice ook zo mooi. Wij zorgen er dan voor dat de abonnementen op elkaar afgestemd worden. 🙂
Reputatie 7
het betreft een migratie. zolang je geen afspraak maakt bij guidion blijft de datum opschuiven. je kan ook rechtstreeks contact opnemen met guidion voor het maken van een afspraak. in de ochtend word dan de omzetting geregeld en in de middag komt guidion om je aan te sluiten.

Bij het maken van je bestelling kan je een wens-datum opgeven.
Helaas kan dit niet altijd gehaald worden. Als je gebruik maakt van de overstap service dan krijgt KPN hier bericht van.

Reageer