Beantwoord

Hoezo 75 Euro boete?

  • 31 October 2019
  • 3 reacties
  • 509 Bekeken

Dinsdag 29-10-2019 hebben wij t-mobile thuis aangevraagd in de t-mobile winkel.

Er werd ons verteld dat we 14 dagen bedenktijd hadden.

 

Vandaag 31-10-2019 hebben wij toch besloten om het niet te doen, 2 dagen later dus.

Krijgen we gelijk een mail waarin staat dat we een boete krijgen van 75 euro omdat we over de 14 dagen bedenktijd heen zitten, dit kan toch niet t-mobile?

Meteen gebeld met t-mobile om uit te leggen dat dit niet kan. Ons is verteld dat dit een fout is die niet meer ongedaan kan worden gemaakt.

 

Nu willen jullie dat wij die 75 euro gaan betalen om dat later weer terug te storten. Maar omdat het niet onze fout is, maar een fout van jullie zelf,  zijn wij dat niet van plan. Ook heb ik al verhalen gelezen over mensen die dit ook is overkomen die hebben wel betaald maar die 75 euro nog steeds niet terug gekregen.

 

Ik hoop snel van jullie te horen met een oplossing

icon

Beste antwoord door JoëlG 13 November 2019, 13:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hoi @Erik 55 Gewoon even op webcare wachten. Deze reageren binnen een paar dagen. Gaat op volgorde.

 

Mijn ervaring is dat webcare dit gewoon voor je oplost. Zeker als het maar 2 dagen is, dan is het onterecht.

@Glassertje Ik hoop het echt, bedankt voor je antwoord.

Reputatie 3

Hoi @Erik 55, welkom op onze Community!

Ik heb gelijk gekeken en zie dat je inmiddels contact hebt gehad en we het voor je gaan oplossen. Ik ga er daarom ook vanuit dat het nu naar behoren is opgelost. Als je toch ergens nog vragen over hebt, hoor ik het graag! 

Reageer