Beantwoord

hoofdaansluiting/ISRA zoeken

  • 10 January 2018
  • 1 reactie
  • 640 Bekeken

Beste medewerker,
Ik ben van plan over te stappen van mijn provider naar jullie. Alleen ik kan nergens een hoofdaansluiting of telefoonaansluiting vinden in huis. Ook heb ik in mijn meterkast gezocht. Ik zie namelijk nergens een aansluiting die op de fotos lijkt. Wel zie ik dat we gewoon een sdf aansluiting hebben volgens internet een check te doen naar sdf.
We wonen namelijk in een klein flatje.
Dus ik zou niet weten waar ik moet zoeken. Ik wil namelijk ook niet in de problemen komen als ik bij jullie een jaar abonnement moet sluiten en geen sluiting heb.
icon

Beste antwoord door Brian 12 January 2018, 15:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi kit-Chi, goed om te horen dat je overweegt om over te stappen! Als je geen hoofdaansluiting in je woning hebt zitten dan kan het zijn dat deze ergens gezamenlijk binnen komt. Dit zie je vaker bij flats. Van welke provider maak je nu gebruik? Als je nu al een Glasvezel of DSL aansluiting hebt op je eigen adres bij een andere provider dan is er zeker een hoofdaansluiting aanwezig. Ik kan eventueel voor je controleren of er inderdaad een hoofdaansluiting geregistreerd staat op jouw adres, stuur mij hiervoor dan even je postcode en huisnummer door via een privébericht! Ik kan alleen niet zien wáár deze dan fysiek zou moeten zitten 🙂

Reageer