Ik ben 2 weken geleden verhuisd naar de hogewoerd 152A in Leiden (2311HW). Het pand 152 is opgesplitst in totaal 5 verschillende appartementen met ieder een eigen internet aansluiting in de meterkast. Toch krijg ik te horen dat het niet mogelijk is om een T-mobile Thuis aansluiting te krijgen in mijn appartement omdat mijn huisnummer niet geregistreerd staat. Ik snap het risico dat er per ongeluk iemand van zijn kanaal afgeknikkerd wordt, maar het moet toch gewoon mogelijk zijn om internet en tv te leveren op één van de lege kanalen zonder dat het huisnummer daadwerkelijk geregistreerd hoeft te worden? Want dit is een proces dat ik niet zelf in de hand heb.
De T-mobile werknemer die ik aan de telefoon heb gehad zegt dat dit nog nooit voorgekomen is, maar dat kan niet... Heel internet staat vol met dezelfde soort problemen. Schijnbaar is het abonnement in de winkel al afgeketst maar is mij dat niet verteld. En ik maar wachten tot er een monteur langs komt om de aansluiting te regelen.
Kan mij iemand uitleggen hoe ik alsnog een aansluiting kan krijgen? De vorige huurder heeft dit ook gewoon gehad.
Met vriendelijke groet,
Joy Dorant
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel