Beantwoord

Huisnummer toevoeging wordt niet herkend

  • 2 January 2018
  • 5 reacties
  • 1039 Bekeken

Beste,

Ik en mijn vriend zijn verhuisd naar een appartement. Wij zijn nu aan het zoeken naar een provider voor tv + internet. Wanneer ik mijn postcode en adres invul staat er dat deze niet bekend is. Hoe komt dit? In ons appartement ligt wel een internetkabel.

Bedankt.
icon

Beste antwoord door Sander 6 January 2018, 17:36

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @GuusStr, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik zie inderdaad dat je nu de aanvraag gedaan hebt zonder huisnummer toevoeging. Als je wel een toevoeging hebt zal dit niet goed gaan. Het beste wat je kunt doen is onze Sales-afdeling opbellen op 0800-0092. Zij kunnen je huisnummer met toevoeging dan nakijken en of het mogelijk is om een aansluiting te realiseren!

Helaas, helaas moest de hele Odido-bestelling geannuleerd worden, kreeg ik van KPN weer vrolijk een mailtje dat ze blij waren dat ik klant bleef, moest ik de Odido-doos (voor installatie) weer terug gaan sturen (ook gedaan) en er is een nieuwe Odido-bestelling op de juiste lettertoevoeging gemaakt. Ik kan nog niet zien of er een nieuwe doos onderweg is, maar ik hoop dat die snel komt incl. de afspraak met de installateur. Ik ben nog niet “de-helemaal-happy-enthousiaste-happy-Odido-klant". . . 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @GuusStr, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik zie inderdaad dat je nu de aanvraag gedaan hebt zonder huisnummer toevoeging. Als je wel een toevoeging hebt zal dit niet goed gaan. Het beste wat je kunt doen is onze Sales-afdeling opbellen op 0800-0092. Zij kunnen je huisnummer met toevoeging dan nakijken en of het mogelijk is om een aansluiting te realiseren!

Ik woon in een appartement boven winkels; gebouwd in 2008. Bij zowel de winkels als de woningen hebben de huisnummers een lettertoevoeging A t/m G, maar er is er uiteraard ook 1 winkel en woning zonder toevoeging.

In de portal bij Odido kan je de huisnummertoevoeging wel invoeren, maar je ziet 'm daarna niet meer terug. Ik wil niet dat mijn post bij de buurman terecht komt die in het appartement woont zonder huisnummertoevoeging. Die ellende hebben we al eens gehad met een energieleverancier . . . 

Reputatie 7
Hoi LauraW94,

Wat leuk dat je aan ons denkt als provider. Ik zou je ook graag welkom heten! Als onze bestelpagina jouw adres niet herkent, dan houdt het op dit moment even op. Het kan zijn dat er wel een aansluitpunt is, maar dat het administratief niet goed staat. Dat kan je bij mijnaansluiting.nl aan laten passen. Het zal wel even duren voordat het aangepast is. Het betekent wel dat je daarna opeens bij alle providers wel een abonnement kan aanvragen. Succes met de verhuizing en de keuze voor een provider!
Reputatie 7
Badge +1
Dat kan inderdaad, zelf heb ik een aantal jaren in een appartement gewoond, in feite was het een verbouwd groot huis, hier in waren 4 appartementen gemaakt.
Wat gebeurde er dan vaak? er kwam een kabel binnen voor tv (UPC) ik heb het dan nog over de analoge tijd, in veel gevallen werd dan de kabel middels doorlussen afgetakt naar de appartementen.
Gelukkig lag er toen ik er kwam wonen glasvezel, deze was wel op de huisnummer-toevoeging aangemaakt, bij een postcodecheck was dat het enige welke getoond werd.
De oude kabelaansluiting werd alleen op het hoofdnummer getoond, het werkte nog wel maar alleen voor digitale kabel televisie.

En wat gebeurt er als u het hoofdnummer in geeft, dus zonder toevoeging b.v 1111 AA 10 zonder a of b enz

Reageer