Beantwoord

Ik heb een probleem met de modem


 

icon

Beste antwoord door salihtamo 24 July 2020, 00:10

Bekijk origineel

11 reacties

.Wat kan ik in deze situatie doen?

Reputatie 7
Badge +14

@salihtamo Welkom, er zijn hier hopelijk wel mensen die je kunnen helpen.

Kan je iets duidelijke uitleggen wat precies het probleem is!?

Ik roep 🗣️ @Waqqas even hij is de draadjes koning 🤣🗣️

@Hidden.nld  of @Marcel MCi Wie kan helpen? 🗣️Iemand? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @salihtamo 

Ik weet even niet wat te doen aan deze aansluiting, misschien kan iemand anders je er meer bij vertellen, is dit trouwens het enige aansluitpunt in jouw huis of heb je nog een hoofdaansluiting in de meterkast bijvoorbeeld waar de KPN kabel binnenkomt?

Reputatie 7
Badge +2

Hallo salihtamo,

Dit is wel de hoofdaansluiting, echter niet meer intact. Je kan het modem voorlopig aansluiten op het witte en blanke draadje welke om elkaar heen gedraaid zitten. Mocht dit niet werken kan zwart en blank eventueel werken. Vergeet de blauwe, rode, gele en groene draden, deze zijn niet van toepassing. 

Dit isra-punt moet eigenlijk hersteld worden door KPN. Een moderator kan dit in gang zetten, of bel zelf even met de servicedesk hiervoor.

Mvg. Marcel

Moet ik slechts 4 draden of slechts 2 draden aansluiten?

Reputatie 7
Badge +2

Twee draden. Wit en blank zijn de meest waarschijnlijke. Anders zwart en blank. Je kan hiervoor het meegeleverde aansluitblokje gebruiken.

Helaas heb ik alle kleuren geprobeerd, maar het werkte niet

Reputatie 7
Badge +14

@salihtamo Mag ik vragen hoe dit komt? Ben je aan het slopen geweest? Heb je geen monteur in Huis gehad? Wou je het zelf doen maar kwam je uiteindelijk in de (draadjes)knoop?

 

Ik kan de Nederlandse taal niet spreken en ik wist niet dat er storingen zijn om de monteur te bestellen ... een vriend van mij heeft met hen gebeld en de monteur komt op 4 augustus zodat de vakantie me lang zal herstellen en ik het abonnementsgeld voor niets zal betalen totdat de storing is opgelost dat het geen kwestie is  betreurenswaardig

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @salihtamo Ik ben blij dat je wordt geholpen. De volgende keer gelijk hulp vragen.

Je kan je eigen taal altijd vertalen via Transelate Of Engels gebruiken dat begrijpen wij allemaal.

Groetjes en hopelijk is het snel opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Ik kan de Nederlandse taal niet spreken en ik wist niet dat er storingen zijn om de monteur te bestellen ... een vriend van mij heeft met hen gebeld en de monteur komt op 4 augustus zodat de vakantie me lang zal herstellen en ik het abonnementsgeld voor niets zal betalen totdat de storing is opgelost dat het geen kwestie is  betreurenswaardig

Hoi @salihtamo, welkom bij Thuis en op de Community! Dat je geen Nederlands spreekt is voor ons geen enkel probleem, we helpen je graag in het Engels. Je kunt er ook voor kiezen om Google Translate te gebruiken natuurlijk, zoals @CrisTien aangeeft. Dat werkt tegenwoordig supergoed en al zou het niet zo zijn dan kunnen we uit de context wel halen wat je bedoelt. 

Superfijn dat je een monteur hebt geregeld en klasse dat je gevraagd hebt aan een vriend om je hierbij te helpen. Nu wordt het opgelost! 💪😎

Reageer