Beantwoord

Ik heb mijn TV box retour gestuurd, maar ik krijg geen bevestiging

  • 15 October 2020
  • 7 reacties
  • 127 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Ik heb een TV box terug gestuurd op 2 oktober, maar ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen dat hij retour gekomen is, terwijl ik wel het retournummer heb genoteerd op en in de doos. 

Nu krijg ik herinnerings emails, dat ik de box moet retour zenden. 

Kunnen jullie nagaan of jullie de box hebben ontvangen? 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 15 October 2020, 15:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @ju78  Heb je de ontvangst bevestiging bon nog van Post.nl?

even goed bewaren. Je kan hem ook hier inplakken dan kunnen de moderators gelijk zien wie, wat enz.

maak er even een foto/screen van

Gtoetjes

 

Nee helaas heb ik het bonnetje niet meer, ik heb echt overal gezocht…. Ik heb ook al met PostNL gebeld, maar die kunnen mijn zending niet opzoeken tussen honderden zendingen. 

En ik heb vandaag al twee keer meer dan een uur in de wacht gestaan bij de klantenservice van T-Mobile, daar is geen doorkomen aan helaas. Vandaar deze manier proberen. 

Reputatie 7
Badge +14

@ju78  Oei dat is niet zo slim. Maak altijd gelijk een foto van zo’n bon. Nu heb je totaal geen bewijs dat de spullen zijn verzonden.

Wat is het retournummer?

De moderators gaan je verder helpen zodra je aan de beurt ben, ze reageren op volgorde van binnenkomst bericht.

Groetjes.

Nee inderdaad, ik baal er ook al genoeg van! 

Retournummer is TST21844-1. Op 2 oktober voor 12 uur aangeboden bij PostNL punt. 

Reputatie 7
Badge +14

@ju78 Hopelijk kunnen ze hier iets mee, ik heb geen idee. Ik ga voor je duimen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @ju78, top dat je het bij ons navraagt! Ik heb het meteen bekeken en zie dat er momenteel nog één TV Box naar ons onderweg is. De officiële retourmelding kan nog op zich laten wachten omdat de verwerkingstijd bij PostNL momenteel iets langer is dan gebruikelijk. Je kunt bij een retourprocedure doorgaans twee weken in het achterhoofd houden; dit betekent dat wanneer jij de box op 2 oktober hebt teruggestuurd, deze ongeveer rond 16/17 oktober bij ons geretourneerd zal zijn.

Eventuele aankondigingen en waarschuwingen per e-mail kun je voor nu negeren. Bedankt dat je het retournummer erbij plaatst en geen zorgen. Wij handelen het verder af. Stay safe!

Dank voor het snelle antwoord.

Dan is het wellicht een idee om dan ook wat langer te wachten met dit soort herinnerings emails te versturen? Zo belast je de klantenservice ook meer, met wellicht onnodige vragen… 

Jij ook, blijf gezond! 

Reageer