Beantwoord

Ik krijg de bevestiging van T mobile thuis, maar die is anders dan telefonisch besproken

  • 17 December 2019
  • 8 reacties
  • 212 Bekeken

Hoi,

 

Vanochtend had ik iemand aan de telefoon.

We bespraken de mogelijkheid naast mijn mobiele abo (telefoon en internet) ook internet thuis te nemen.

De medewerker bood mij aan: snelheid 50 Mbit/pS voor 25 euro per maand en 100 Mbit/pS voor 30 euro.

Op de overeenkomst staat nu 50 Mbit/pS voor 30 euro.

Wie kan die overeenkomst voor mij aanpassen, zodat ik het abo afslluit waar ik vanochtend aan de telefoon voor koos?

 

Dank!

icon

Beste antwoord door Glassertje 17 December 2019, 13:40

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6

Hoi @puurmirjam Welkom.

 

Als je T-Mobile Thuis en Mobiel neemt krijgt je beide abonnementen voor 25 euro per stuk. Dit omdat je klantvoordeel krijgt. Hier vind je meer informatie over uit en thuis.

 

Klantvoordeel wordt automatisch geactiveerd bij een nieuw abonnement. Dat was bij mij namelijk ook het geval.

Ja super @Glassertje zo was het ook besproken.

Weet je toevallig ook nog hoe ik er (snel en makkelijk) voor zorg dat de overeenkomst wordt aangepast zodat het deel zwart op wit klopt met wat ik mondeling afsprak?

Want nu staat er dat ik 30 euro ga betalen per maand en wordt het klantvoordeel wél genoemd in de overeenkomst over de mobiel (2 euro 50) maar niet in de overeenkomst van internet thuis.

Superfijn dat je helpt!

 

Reputatie 6

@puurmirjam Je overeenkomt kan niet aangepast worden denk ik.

 

Als klantvoordeel geactiveerd is betaal je 25 euro per product als je een unlimited abonnement mobiel hebt en dan krijg je het snelst mogelijke internet wat bij jou mogelijk is.

 

Heb je geen unlimited mobiel abonnement dan krijg je 5 euro korting op je internetpakket die je hebt en 2,50 op je mobiel. Zoals hieronder vermeld.

 

 

 

Wat krijg ik met Uit & Thuis?

Kijk snel op onze website wat de mogelijkheden zijn: Uit & Thuis. In het kort: combineer je bijvoorbeeld een Unlimited mobiel met een Thuis abonnement (voor internet), dan kosten beide abonnement slechts € 25,- per stuk. Bovendien krijg je het snelst beschikbare internet op T-Mobile Thuis! Heb je een GO abonnement met beperkte minuten/data, dan ontvang je € 2,50 korting op je mobiele en € 5,- korting op je Thuis rekening. Daarnaast krijg je nog afhankelijk van je mobiele abonnement 500 MB of twee GB extra data.

 

 

Wat je voor jezelf kan doen, is een screenshot maken van uit en thuis. Dan heb je altijd bewijs dat  die van toepassing was.

 

Ik heb zaterdag mijn mobiel bij t-Mobile afgesloten. Deze was 30 euro. Na aanmelden klantvoordeel was deze 25 euro en mijn glasvezel was 40 euro en nu 25. 

Reputatie 7

Hi @puurmirjam Wat @Glassertje zegt klopt helemaal! Het klopt ook dat het Uit + Thuis Voordeel niet op je contract staat, zolang je van meerdere abonnementen gebruik maakt houd je deze uiteraard gewoon maar als je een abonnement op zou zeggen (of zou veranderen van adres) dan is de korting niet meer actief. Daarnaast is de korting ook nog eens verschillend wanneer je er bijvoorbeeld nog een ander abonnement bij af zou sluiten. Kortom, de korting voor Uit + Thuis is variabel en wordt daarom niet vermeld op je contract. Maar geen zorgen, zolang je aan de voorwaarden voldoet blijft deze korting gewoon geldig. :wink: 

Jullie zijn fantastisch! Hartelijk dank voor de hulp… Ik heb nu unlimited mobiel en glasvezel thuis bevestigd dus ik ben helemaal blij. Ik heb wel al een paar keer geprobeerd die bedenktijd over te slaan. Daar zat een link voor in de mail, maar als ik daar doorklik is die mogelijkheid er nu niet. Ook telefonisch gaan de mensen die ik spreek niet enthousiast in op dat verzoek. Zou het kunnen zijn dat T-Moblie op het moment liever niet heeft dat ik wil versnellen @Brian? Omdat het heel erg druk is o.i.d. of om een andere reden waarom een beetje extra tijd voor jullie wel prettig is? Zou ik prima vinden hoor. Wel handig om te weten, dan houd ik daar rekening mee bij het opzeggen van het oude contract bij de andere aanbieder!

Reputatie 7

Hey @puurmirjam,

Top om te horen dat je straks van de maximale korting kunt genieten! :smile: De reden dat je niet de bedenkperiode kunt overslaan, heeft te maken met het feit dat je hebt gekozen voor een overstapservice. Wanneer je gebruik maakt van een overstapservice dan kunnen we niet de bedenkperiode overslaan.

Nu zie ik wel dat de overstap voor de tweede keer niet is geaccepteerd door je huidige provider. Kan het zijn dat je per ongeluk het verkeerde contractnummer aan ons hebt doorgegeven? Ik adviseer je om dit alsnog zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. Dan zorgen wij voor een naadloze overstap! :smile:

Hi @Piotr 

Ik heb de overstap inmiddels zelf geregeld met Ziggo

Wat dat betreft kunnen jullie die taak loslaten en misschien ook weer het vinkje uitzetten dat ik die overstapservice wel wil hebben via jullie?

Ziggo geeft aan dat het abo afloopt op 19 januari. Zonder versnelling bij TMobile zou ik een paar dagen zonder kunnen komen te zitten. Van mij mogen jullie daarom nu in actie en doe ik afstand van de bedenktijd.

Groeten Mirjam

Reputatie 7

Hey @puurmirjam,

Ik heb zojuist handmatig de bedenkperiode voor je overgeslagen.:smile: Mijn verwachting is dat we je voor 19 januari van een werkend T-Mobile Thuis abonnement kunnen voorzien. De voorlopige opleverdatum staat nu op 16 januari, dus dat zou een mooie overlap zijn! Zodra de exacte installatiedatum bekend is, laten we je dit weten. Onze monteursafdeling gaat binnenkort samen met jou een installatiedatum prikken. Fijne feestdagen gewenst! 

Reageer