Beantwoord

Ik overweeg t-mobile als internet provider: wat kan ik de monteur vragen?

  • 27 May 2018
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

hi

ik ga binnen kort verhuizen .en zou graag tmobile als mijn internet provider willen overwegen,
voordat ik ja zeg ,zou ik graag een paar dingen willen weten die gerelateerd zijn met de verbindings- mogelijkheden van mijn Wooning .

in mijn huis en slaap kamer zit namelijk een paneele voor ethernet in de muur - van welk ik graag een cat5e verbinding naar mijn meter kast wil laten lopen ivm het feit dat ik 500mb glasvezel will ,
ik zou dit graag willen ivm het feit dat ik een vaste verbinding handiger/stabieler vindt
met het aansluiten van mijn eigen netwerk aperaten (nas/steam link/smart tv via ethernet/netwerk switch om eenpaar dinge alvast te noemen)

mijn vraag is als volgt
als ik een afspraak maak met jullie monteur -zou hij/of/zij de desbetreffende paneele door kunne trekken naar mijn meter kast -(hier zit mijn aansluiting voor glasvezel namelijk ) zoja
zou dit extra kosten bovenop de installatie kosten :?

vriendelijke groet ilco bosboom
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 27 May 2018, 22:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo ilco3,

Ja, dat kan. je kan bij de installatie aangeven dat de kabel moet worden weg gewerkt door een loze leiding. de monteur krijgt op die manier ook wat extra tijd voor de installatie. (als je niet deze keuze krijgt neem dan contact op met guidion)
Waar je wel rekening mee moet houden is dat internet en iptv bij t-mobile niet over de zelfde kabel gaan. je kan dan beter kiezen voor 2 utp kabels.
Dit zijn wel extra kosten en kost ongeveer 30~60 minuten. een tarief overzicht kan je hier vinden.
Reputatie 7
Hoi Ilco,

Wat tof dat je aan ons als provider denkt. Er zijn vele voordelen bij T-Mobile Thuis, zie hier: Alles-in-één voordeel. Zoals Hidden.nld aangeeft, kun je de monteur altijd vragen iets extra's te doen, mocht de basisinstallatie niet voldoende zijn. Op die manier kun je bekabeld aansluiten wat jij wilt! Mocht je nog meer willen weten, laat het mij weten. Houd je ons op de hoogte van je beslissing?

Reageer