Beantwoord

Ik wil service en wel nu!

  • 7 May 2018
  • 2 reacties
  • 211 Bekeken

T-mobile,

Wij hebben inmiddels al drie weken geen internet en geen televisie. Vorige week zou er een monteur komen. Mijn vriend en dochtertje hebben onze vakantie moeten onderbreken om hiervoor thuis te zijn. Zij waren er maar geen monteur; sterker nog, geen telefoontje, helemaal niets! Als zzp-er heb ik inmiddels te kampen met boze opdrachtgevers, oplopende extra kosten en gemiste inkomsten. Bijkomend ben ik inmiddels 26 weken zwanger, kamp met gezondheidsklachten en ben daardoor minder mobiel dus extra afhankelijk van een goedwerkende internetverbinding thuis. Kortom; schandalig dat jullie dit een betalende klant aandoen. Ik verwacht binnen nu en twee uur reactie (zoals gebruikelijk bij wel functionerende bedrijven) die het gebruikelijke goedmakertje dat jullie hier met regelmaat het forum opgooien om boze klanten te paaien overstijgt! Zo niet, dan ga ik juridische stappen ondernemen. Verwacht van mij geen snelle reactie; ik ben immers afhankelijk van jullie niet functionerende internet.
Ik hoor dus van jullie!
H.M. Klomp en J.H. Zaagman
icon

Beste antwoord door Sterre 9 May 2018, 16:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Beste H.M. Klomp en J.H. Zaagman

Als jullie binnen 2 uur een reactie willen hebben, dan zijn jullie op het forum helaas op de verkeerde plek. De moderators reageren gebruikelijk binnen 24/48 uur. Jullie kunnen wat dat betreft beter contact opnemen met de klantenservice per telefoon of chat, daar kunnen ze jullie meteen te woord staan.
Reputatie 7
Hi H.M. Klomp en J.H Zaagman,

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Wat een spannende maar mooie tijd, kan ik mij voorstellen. Natuurlijk wens je dat alles thuis in zo'n situatie wel gewoon werkt, heel begrijpelijk. Ik ben dan ook direct naar jullie situatie gaan kijken. Ik kwam op het abonnement van een H.M. Klomp terecht, maar hier zie ik geen mankementen aan de diensten. Ik vermoed dat ik een verkeerd account voor me heb. Kun je mij daarom in een privébericht de postcode, het huisnummer, de geboortedatum van de contractant en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer sturen? Ik kijk graag met je mee wat er is gebeurd met de monteur en hoe ik je zo snel mogelijk een fijne thuiswerkomgeving kan bieden!

Maak je trouwens geen zorgen om te kosten, ik ga ervoor zorgen dat je niet hoeft te betalen voor diensten waar je geen gebruik van kan maken. Beloofd!

PS TheDoctor40 heeft een goed punt, wil je binnen een paar minuten contact, kun je het beste contact opnemen via een andere weg. Het forum houden wij ook goed in de gaten, alleen geven wij graag de ruimte aan klanten om op elkaar te reageren, elkaar te helpen en in contact te komen. Daarom duurt het via het forum vaak wat langer tot er reactie is.

Reageer