Wij hebben inmiddels al drie weken geen internet en geen televisie. Vorige week zou er een monteur komen. Mijn vriend en dochtertje hebben onze vakantie moeten onderbreken om hiervoor thuis te zijn. Zij waren er maar geen monteur; sterker nog, geen telefoontje, helemaal niets! Als zzp-er heb ik inmiddels te kampen met boze opdrachtgevers, oplopende extra kosten en gemiste inkomsten. Bijkomend ben ik inmiddels 26 weken zwanger, kamp met gezondheidsklachten en ben daardoor minder mobiel dus extra afhankelijk van een goedwerkende internetverbinding thuis. Kortom; schandalig dat jullie dit een betalende klant aandoen. Ik verwacht binnen nu en twee uur reactie (zoals gebruikelijk bij wel functionerende bedrijven) die het gebruikelijke goedmakertje dat jullie hier met regelmaat het forum opgooien om boze klanten te paaien overstijgt! Zo niet, dan ga ik juridische stappen ondernemen. Verwacht van mij geen snelle reactie; ik ben immers afhankelijk van jullie niet functionerende internet.
Ik hoor dus van jullie!
H.M. Klomp en J.H. Zaagman
Beste antwoord door Sterre
Bekijk origineel