Beantwoord

In gebreke stellen van t mobile thuis

  • 4 November 2019
  • 6 reacties
  • 777 Bekeken

Op 23 september contract bij jullie afgesloten. 17 oktober kwam guidion mij aansluiten maar lukte niet. Geen wifi verbinding. Monteur gaf aan een ticket door te zetten naar kpn. 

Is nooit gebeurd, kpn weet van niets. Wel 5 uur aan het bellen geweest met t mobile en kpn. Word van kastje naar muur gestuurd. T mobile geeft aan kpn opdracht te hebben gegeven en kpn weet van niets. Annuleren gaat niet word mij verteld. 

Na 2 weken, op 2 november, weer monteur van guidion geweest. Weer niet op kunnen lossen. Kpn weet nog steeds van niets. Er gaat hier iets heel erg mis. Hoe kan ik ervanaf!!

Medewerkers van t mobile zijn niet klantvriendelijk en blijven maar zeggen dat ze niets voor me kunnen betekenen. Terwijl ik nog steeds zonder tv en internet zit!!! 

icon

Beste antwoord door Brian 6 November 2019, 13:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

welk nummer van kpn gebruik je dan ? als je het verkeerde nummer belt weten ze van niets...

welk nummer van kpn gebruik je dan ? als je het verkeerde nummer belt weten ze van niets...

 

Klopt nee ik heb wel het goede nummer. 088 nummer. 

Reputatie 6

Hoi @Avalon88  Een vervelend helaas vaker voorkomend probleem.

 

Als je T-Mobile in gebreke wilt stellen, dan moet je dit doen met een aangetekende brief.

Een voorbeeldbrief kun je hier vinden. Daar kun je veel info vinden wat je rechten zijn. succes en hopelijk is je probleem spoedig opgelost.

Reputatie 7

Hi @Avalon88, ik zie dat KPN inmiddels aan de slag is gegaan maar de werkzaamheden zijn nog niet afgerond. Ik verwacht dat je elk moment online kan komen, excuses voor de vertraging!

Ik wil T mobile ook in gebreke stellen , ik heb sinds januari t mobile thuis , maar het is nog niet 1 dag goed geweest , om de 10 minuten valt de wifi weg, wachtwoord achterop het modem reageert het modem niet op, er is al 5x een monteur van Gidion geweest maar die maken het alleen maar erger.

Voorbeeldje ik heb zelf contact opgenomen met de kpn die hebben mensen van de glasvezel gestuurd deze hebben een nieuwe kast op de muur gemonteerd maar het t mobile spul werkten nog niet. komt er weer een van Gidion ooh ik zie het al en sloopt de nieuwe kast van de muur en legt de glasvezel kabel met een t wrap langs de muur en de converter legt hij op de grond. (mijn aansluiting zit in de woonkamer) voor hij weg was was er weer storing , hij had er blijkbaar geen zin in en zei ik laat de technische afdeling wel bellen, nooit gebeurd. diversen malen de klantenservice gebeld ook deze beloofden dat ze zouden laten terug bellen gebeurd gewoon niet.  Ik moet vanaf nu via zoom gaan internet vergaderen maar met deze internet verbinding zie ik dat niet gebeuren, ik heb contact gehad met de kpn het is hun netwerk , maar zeggen geheel terecht niets te kunnen doen zolang t mobile mijn provider is. Ik wil gewoon van mijn contract af omdat het nog geen dag heeft gewerkt en ik geen vertrouwen meer heb in een goede afloop bij t mobile.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Jos024, welkom op de Community!

Een ingebrekestelling kun je per aangetekende post versturen. In de bovenstaande reactie van Glassertje, kun je ook een voorbeeldbrief vinden. Ik vind het zeer spijtig dat we je teleurgesteld hebben en hoop dat we er ondanks dit gevoel toch uit kunnen komen samen.

Kun je me jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht toesturen, alsjeblieft? Dan check ik meteen wat ik voor je kan doen en hoe ik je ga helpen.

Reageer