Beantwoord

In januari glasvezel aangevraagd en nog geen aansluiting

  • 31 mei 2021
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Op 09-01-2021 hebben wij een glasvezel abonnement afgesloten in Loosduinen. Echter zijn wij nu bijna 6 maanden verder en is er nog steeds geen enkele progressie te zien. 

Na contact met de klantservice kregen wij (als klant) het verzoek om zelf contact op te nemen met VWT. Daar zij slecht bereikbaar zijn is dit geen pretje, na enkele pogingen en lange wachttijden eindelijk iemand gesproken. Het zou doorgezet worden naar de onderaannemer. Enkele weken later nog steeds niks gehoord, dan maar weer contact opnemen met de klantenservice. Helaas kunnen zij niks doen, weer moeten wij zelf contact opnemen met VWT en weer krijgen wij te horen dat het bij de onderaannemer ligt. 

Alle lichten zouden op groen staan (akkoord vve, glasvezel ligt al sinds eind 2020 voor de stoep etc.) maar een werkende aansluiting in huis of zelfs een indicatie van een mogelijke oplevering is nergens te bekennen. En dit terwijl er genoeg woningen bij ons in de buurt al aangesloten zijn op glas….

Wij horen dan ook graag welke actie jullie nu gaan ondernemen zodat wij alsnog binnen een (voor zover dat nu nog van toepassing is) redelijke termijn een actieve glasvezel verbinding krijgen. 

icon

Beste antwoord door Jason 2 juni 2021, 14:08

Goedemiddag @gvloosduinen, welkom op de Community!

Ik heb meteen de status opgezocht van de VWT-installatie, maar zij geven aan dat dit nog “on hold” staat, waarom kan ik niet zien, echter wordt er wel aangegeven dat dit “zsm ingepland” dient te worden. Omdat je natuurlijk al zes maanden wacht, heb ik een verzoek ingediend bij onze operationele techneuten om dit uit te pluizen en ervoor te zorgen dat je alsnog binnen afzienbare termijn aangesloten wordt.

Sorry voor de enorme wachttijd! Het kan zijn dat mijn collega's je telefonisch benaderen indien er een afspraak gemaakt moet worden. Zij bellen altijd met een anoniem telefoonnummer, houd daar alsjeblieft rekening mee.

De huidige doorlooptijd bij onze technische dienst ligt tussen de twee en vier dagen. Dit houdt in dat je uiterlijk maandag geholpen zal worden. Om dit proces te bespoedigen, gooi ik er zoveel mogelijk vaart achter.

Houd je me op de hoogte in dit topic? Bedankt voor je begrip en geduld en ik hoop oprecht dat er nu dan eindelijk een flinke kickstart aan gegeven kan worden.

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @gvloosduinen, welkom op de Community!

Ik heb meteen de status opgezocht van de VWT-installatie, maar zij geven aan dat dit nog “on hold” staat, waarom kan ik niet zien, echter wordt er wel aangegeven dat dit “zsm ingepland” dient te worden. Omdat je natuurlijk al zes maanden wacht, heb ik een verzoek ingediend bij onze operationele techneuten om dit uit te pluizen en ervoor te zorgen dat je alsnog binnen afzienbare termijn aangesloten wordt.

Sorry voor de enorme wachttijd! Het kan zijn dat mijn collega's je telefonisch benaderen indien er een afspraak gemaakt moet worden. Zij bellen altijd met een anoniem telefoonnummer, houd daar alsjeblieft rekening mee.

De huidige doorlooptijd bij onze technische dienst ligt tussen de twee en vier dagen. Dit houdt in dat je uiterlijk maandag geholpen zal worden. Om dit proces te bespoedigen, gooi ik er zoveel mogelijk vaart achter.

Houd je me op de hoogte in dit topic? Bedankt voor je begrip en geduld en ik hoop oprecht dat er nu dan eindelijk een flinke kickstart aan gegeven kan worden.

 

Reputatie 7
Badge +7

UPDATE: ik heb alles doorgezet naar de operationele afdeling: zij hebben dit besproken met VWT en jullie worden zo snel mogelijk benaderd door hen om dit kort te sluiten.  

Goedenavond @Jason , 

Dank voor de moeite en het doorzetten. 
Wij wachten de terugkoppeling van VWT af. 

Reageer