Beantwoord

Indicatie oplevering glasvezel Segbroek

  • 9 January 2020
  • 1 reactie
  • 677 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Is er een indicatie wanneer glasvezel wordt opgeleverd in Segbroek/Rond de energiecentrale. Zit al maanden te wachten en er wordt letterlijk geen enkele update gegeven van de voortgang. Alleen in de trend van “Ja, wij zijn ermee bezig en je krijgt een aantal weken van tevoren te horen wanneer er bij jou wordt gewerkt”. Er wordt maanden van te voren hevig geadverteerd om een abbo voor glasvezel af te sluiten, terwijl er dus geen opleverdatum is… Dus wanneer kan ik glasvezel verwachten?

icon

Beste antwoord door Brian 10 January 2020, 14:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @enza , wat leuk dat je klant bent geworden, van harte welkom! Ik geef je graag meer informatie:

Een aanvraag voor een bestaande aansluiting duurt normaal gesproken ongeveer 4 tot 6 weken. Omdat in Den Haag de aansluitingen nog aangelegd moeten worden kan dit langer duren. 

Het plaatsen van de glasvezelpunten gaat in veel gevallen per wijk of straat. Soms is het wachten op vergunningen van de gemeente, toestemming van een VvE of verhuurder of van een andere derde partij. Ik heb hierdoor geen concrete datum voor je maar wees gerust, je wordt zeker niet vergeten! 

Zodra we aan de slag kunnen neemt onze aannemer (Volker Wessels) telefonisch contact met je op om een afspraak te maken. Je kan Volker Wessels ook rechtstreeks bereiken via 088 1860 444, als er al een planning bekend is voor jouw wijk dan nemen ze deze graag met je door!

 

Reageer