[Info] Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

[Info] Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Toon eerste reactie

310 reacties

Hallo!

Ik kan me helaas niet inloggen bij T mobile Thuis, wel bij mijn mobiel account. Er staat: “We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig.” Helaas komt deze mail niet aan.

Kunnen jullie me helpen?

Mvg, Eléna

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey Eléna @E.F.,


Dat kan goed kloppen! Voorheen was het herstel e-mailadres het T-Mobile Thuis e-mailadres dat wij voor je hadden aangemaakt. Zojuist heb ik dit gewijzigd naar het privé e-mailadres dat bij ons bekend is en die jij ook gebruikt voor jouw Community account. 

Mocht de Community of ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!

Hi, , I have never received a confirmation email. I cannot create a Thuis account. Even if I click on password reset etc. I don't receive any mails.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @hau, I'll make sure you'll receive a confirmation email shortly and will activate your account immediately. I'll also send your login details by private message. Sorry for the inconvenience! 

In the future: please try to stick to one topic with the same question/subject. That way we'll be able to help you even faster and keep things organized. Thanks so much! 😄

P.s. please don't forget to change your password after having logged in for the first time: My T-Mobile Thuis.

Ik wil een account aanmaken en inloggen op myt-mobile thuis, maar ik krijg geen mail binnen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wesley999, welkom op de Community en bij Thuis!

In jouw klantprofiel zie ik dat het gelukt is om een My T-Mobile Thuis account aan te maken en deze is nu ook geregistreerd, lukt het ook om in te loggen nu? Zo niet, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op zodat je weer kunt inloggen!

Goedenavond, moet helaas hier inloggen via mijn t-mobile mobiel account, want het My T-mobile Thuis account welke ik samen met mijn vriend heb, werkt niet neer. Ik moest een nieuw emailadres opgeven, maar nu krijg ik nergens meer bevestigingsmails. Ik kan geen wachtwoord resetten en ik kan ook niet meer inlogen via de @t-mobilethuis.nl mailadres.

Kunnen jullie dit fixen?

Gr, Karmen

Reputatie 6
Badge +2

Hi @KarmendB,

Goed dat je dit hier aankaart! Zoals je zelf al aangeeft is jouw Community account gekoppeld met jouw mobiele abonnement. Hierdoor kan ik alleen niet bij het Thuis abonnement komen. Zou je mij daarom via een privébericht van de volgende gegevens kunnen voorzien zodat ik met jullie mee kan kijken:

  • Postcode & huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van de IBAN.

Dit zal snel gefikst zijn!

Goedemorgen,

Ik kan niet inloggen in My t-mobile thuis. Als ik een wachtwoord aanvraag met het door mij ingestelde email adres, krijg ik geen mail binnen. 

Wellicht kunnen jullie mij helpen

 

Met vriendelijke groet,

Peter Marinello

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @pmarinello, daar help ik je graag bij! Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat jij straks weer kunt inloggen.

Reageer