Beantwoord

[Info] Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!



Toon eerste reactie

29 reacties

Hoi,
Ik heb alle tips geprobeerd, maar inloggen lukt nog steeds niet. Waarschijnlijk omdat de e-mailadressen die bij jullie bekend zijn niet meer actief zijn en ik dus de mail die verstuurd wordt bij 'wachtwoord aanmaken' acties niet zie. De t-mobile thuis inbox heb ik nooit geactiveerd. Niet handig, I know. Wellicht kunnen jullie mij helpen.
Groet,
Hanneke
İk herinner mij mijn @tmobilethuis mail niet meer en kan dus niet inloggen. Wie kan mij helpen?

Mvg
Ik heb hetzelfde probleem, heb alles geprobeerd, maar ook geen email nog binnen gekregen va. De bestelling met gegevens. Misschien is er iets mis gegaan met het spellen van mijn email, waardoor er iets anders bij jullie op papier staat en er geen mail binnenkomt? (just a wild guess)
Thanks!
Reputatie 3
Badge +2
@mwouters ik help je graag om dit op te lossen! Stuur mij je gegevens in een privébericht en dan ga ik hiermee aan de slag. 😁

Reageer