[Info] Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2728 reacties

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving.

Allemaal leuk en aardig, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.

Thuis of mobiel
Gaat het om je Thuis abonnement over Internet, TV en vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Juiste e-mailadres
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je ontvangt op ĂĄlle e-mailadressen die bij ons bekend zijn een wachtwoord reset e-mail.

Ik kan nog steeds niet inloggen
Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je graag!

Daarna inloggen en nooit meer uitloggen! 😉

134 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Mooshoo, ik zie dat het inmiddels helemaal gelukt is met hulp van mijn collega en dat er inderdaad een spelfoutje in het e-mailadres zat, excuses daarvoor!
Ik krijg geen e-mails, jullie hebben ook superveel spelfouten gemaakt in mijn naam dus ik heb het gevoel dat het daardoor komt
@Piotr , het is gelukt. Kan nu inloggen bij T-Mobile Thuis. Dank voor alle moeite.

Groet, Jacob
Reputatie 4
Badge +2
Hey @JGroenewold,

Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met mijn collega hierover. Zojuist heb ik jouw Gmail adres verwijderd uit een oudere aanvraag. Kun je nu nogmaals proberen om met je Gmail een nieuw wachtwoord op te vragen? Ik hoor graag of het nu wel lukt!
Ok, ik heb inmiddels maar gewoon gebeld met de klantenservice. Het is gefixt.
Hey,

Vandaag T-Mobile alles in 1 besteld en wil nu inloggen op My T-Mobile thuis maar lukt niet.
Krijg onderstaande melding:

Het e-mailadres ........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.
Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Kan iemand mij helpen om toch in te kunnen loggen?

Bedankt,
Jacob
Hai,

het lukt me niet om in te loggen op My T-Mobile Thuis. Ik heb een paar weken terug een nieuw abonnement afgesloten. Toen lukte het wel. Die heb ik weer opgezegd en een nieuwe afgesloten. Nu lukt het inloggen niet meer. Ik gebruik hetzelfde e-mailadres (die met @ t-mobilethuis.nl) en hetzelfde wachtwoord. Ik krijg echter telkens de melding 'Dit e-mailadres kan niet gebruikt worden om in te loggen. Gebruik je @t‑mobilethuis.nl e‑mailadres.' Die krijg ik zowel bij het inloggen, het account aanmaken als het wachtwoord opvragen.

Kunnen jullie helpen?

Bedankt,
Thijs
Reputatie 6
Badge +7
Hi @erik33, wanneer je een wachtwoord reset voor My Thuis aanvraagt dan wordt deze ook verstuurd naar het e-mailadres dat je op hebt gegeven bij je aanmelding, je Hotmail of Gmail adres bijvoorbeeld. Op die manier kan je je My Thuis resetten en via hier kan je dan eventueel het wachtwoord voor de webmail veranderen.

@Gunther170775 Wat lukt er precies niet? Ik hoor het graag, dan help ik je graag verder!
Ook wij kunnen niet meer inloggen kan iemand ons helpen?
Na een nieuwe laptop lukt het niet meer om in te loggen op webmail en dergelijke.
Kunnen jullie het wachtwoord herstellen? Omdat ik geen toegang meer heb tot de email, kan ik deze ook niet resetten...

@Brian Kan jij helpen?
Reputatie 6
Badge +7
@SNoorloos Mijn collega Piotr heeft je privébericht ontvangen en je van antwoord voorzien!

@Outsidenl Ik zie bij jou een dubbele aanmelding staan (1 geannuleerd), hierdoor staat je e-mailadres er twee keer in waardoor het systeem in de war raakt. Ik laat deze verwijderen bij de geannuleerde aanmelding, daarna kan je inloggen!

@RayDiot Voor jou is het e-mailadres inmiddels aangepast en je kan nu inloggen! 🙂
Ik heb gisteren een abbonement bij jullie aangevraagd. Het lukt mij niet om in te loggen bij mijn account. Mijn tmobilethuis e-mailadres lijkt niet als zodanig herkend te worden. Wie kan mij hier mee helpen?
Het lukt me niet om in te loggen bij tmobilethuis. Als ik probeer in te loggen met mijn tmobilethuis mailadres, krijg de volgende melding:

Het e-mailadres ............@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Gebruik je @t-mobilethuid.nl e-mailadres.
Je ontvangt een link om je wachtwoord aan te maken op alle ons bekende e-mailadressen.
Reputatie 2
Hoi,

Ik kan niet inloggen in my tmobile thuis.
Heb nog niet eerder ingelogd, echter doen beide functies het niet.
Ik krijg de volgende melding:

Het e-mailadres ........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.
Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.
Ik kan ook niet inloggen bij T-Mobile thuis...ik krijg bij het opvragen van een nieuw wachtwoord geen mail. Wie kan mij helpen?
Reputatie 4
Badge +2
Hey @mtromp, @Wouter2507, @bebek @Martrim & @denhaag77,

Dit wil ik graag voor jullie oplossen! Allereerst wil ik jullie vragen om mij een privĂ©bericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan maak ik vervolgens een tijdelijk wachtwoord aan waarmee jullie kunnen inloggen. ☺
Ik heb netjes alle stappen doorlopen maar kan niet inloggen om mijn t-mobilethuis. Ik kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen. Ik heb zowel @t-mobilehuis als mijn eigen e-mail geprobeerd.

Ik wil graag mijn bestelling kunnen volgen maar dat kan nu niet. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Hi,

Na alle stappen te hebben doorlopen word mijn t-mobilethuis email adres niet herkend,
Hierdoor kan ik niet inloggen om mijn bestelling te volgen.

Groet,
Mischa
Hoi,

Ik heb zojuist mijn T-Mobile Thuis besteld en account geactiveerd, maar het inloggen met prive e-mail adres of @t-mobilethuis.nl e-mail adres lukt niet. Ook het opnieuw aanvragen van een wachtwoord met beide adressen lukt niet.

Ik wil graag kunnen inloggen want ik moet binnen 3 werkdagen gegevens doorgeven voor de overstapservice. Kunnen jullie mij helpen?

Groet Tim
Hoi, ik kan helaas niet inloggen. Ik heb ook geen bevestiging ontvangen van het contract. Echter, heb ik wel een mail ontvangen met de vraag om de gegevens van je huidige aanbieder door te geven. Volgens mij gaat hier iets mis?

Wouter
Hallo,

Ook ik kan niet inloggen. Wachtwoord aangemaakt, hier ook mail van ontvangen. Maar als ik inlog blijft mijn email adres (zowel prive als t-mobilethuis adres) onbekend. Kan hierdoor ook geen nieuw wachtwoord aanvragen.

Maud
Hoi! Ik probeer de DSL-verbinding tot stand te brengen en ik krijg geen wachtwoord van uw systeem. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het lijkt erop dat het niet goed loopt. Ik heb hier wat hulp nodig, alsjeblieft
Reputatie 2
Hallo,

Ik Heb zojuist een internet thuis abbo. afgesloten en moet binnen 3 werkdagen een aantal gegevens invullen op t-mobilethuis.nl voor de overstap maar ik kan dus niet inloggen met de gemaakte wachtwoord. Wachtwoord opnieuw aanvragen gaat niet want dan krijg ik die bekende melding.

Graag even hulp zodat ik weer kan inloggen.

Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Brennah81, ik zie dat er een eerdere aanmelding van jouw bekend is. Ik laat de e-mailadressen weg halen bij de oude aanmelding zodat je daarna in kan loggen! Zodra dit is gebeurd ontvang je een bevestiging van ons via e-mail.

@liekedewaal voor jou heb ik hetzelfde gedaan als voor Brennah :)

@corintho I would like to see if I can resolve that for you! Could you send me a private message with your full address, your date of birth and the last four digits of the bank account number? Then I will see what I can do!
Hi,
I also cannot access my tmobile thuis account. I have requested the password many days over the past weeks, but the email never arrives.

Bedankt,
Corintho.

Reageer