Vraag

[Info] Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!


Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2376 reacties



Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving.

Allemaal leuk en aardig, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.

Thuis of mobiel
Gaat het om je Thuis abonnement over Internet, TV en vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Juiste e-mailadres
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je ontvangt op álle e-mailadressen die bij ons bekend zijn een wachtwoord reset e-mail.

Ik kan nog steeds niet inloggen
Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je graag!

Daarna inloggen en nooit meer uitloggen! 😉

64 reacties

Ook voor mij hetzelfde probleem als eerdere mensen aangaven: ik ben een nieuwe klant, heb me zojuist aangemeld. Wel heb ik eerder bij jullie een internet abonnement gehad, die heb ik moeten opzeggen omdat ik moest verhuizen. Nu ga ik weer verhuizen naar een eigen appartement en heb ik weer een nieuw abonnement bij jullie aangevraagd, met nieuwe inloggegevens. Bij het aanvragen van mijn t-mobile thuis wachtwoord kreeg ik meteen de melding dat mijn wachtwoord al was aangevraagd. Ik heb echter nog steeds niks binnen.
Ik vroeg me ook af of dit misschien fout is gegaan omdat ik wel mijn privé email-adres hetzelfde heb ingevuld als de eerste keer dat ik bij jullie klant was.. (ik heb wel een ander t-mobile thuis e-mailadres aangevraagd)
Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Reputatie 3
Badge +2
Hey Paul, dat kan zeker! Ook kunnen ze zonder problemen contact met ons opnemen. Dan geven we na een verificatie de TV pincode gelijk door aan je ouders. ☺
Goedemiddag,

Hoera mijn ouders hebben vervangende apperatuur gekregen 🙂
Installeren , dodelijk eenvoudig, echter voor de installatie heb ik een pincode nodig die eenvoudig te vinden is in hun my t-mobile thuis......
alleen krijg ik met die vraag alleen vragende ogen , en via hun e-mail komt op verzoeken voor een wachtwoord ook niks binnen ? kan ik even een pb'tje sturen om hier uit te komen ?

bvd,

Paul
Reputatie 6
Badge +7
Hi @FishSt1ck, zo te zien is het inmiddels gelukt! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast van harte welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂
Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account.

Kan iemand me hiermee helpen?


  • Inloggen met gmail zegt dit email adress kan niet gebruikt worden
  • Inloggen met t-mobilethuis.nl geeft aan inlog gegevens onjust
  • Aanvragen wachtwoord via gmail, geeft aan dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken
  • Aanvragen wachtwoord via t-mobilethuis.nl email geeft ook de melding dat ik een t-mobilethuis.nl account moet gebruiken...
  • Andere browsers hebben dezelfde issues
Nog steeds geen oplossing en ook ik moet binnen 3 werkdagen m'n gegevens van de andere provider doorgeven.
Ik kan ook niet inloggen. Gisteren aangemeld voor T-Mobile Thuis, kreeg een scherm voor het registreren van een t-mobile account, daar gewoon m'n gmail account gebruikt en ondanks ik een bevestiging heb gekregen dat het account geactiveerd is kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen werkt niet voor zowel m'n gmail als m'n t-mobilethuis.nl account.

Kan iemand me hiermee helpen?
Ook ik heb hetzelfde probleem. Nieuw contract afgesloten, email gekregen voor registratie van my t-mobile thuis account,maar ik krijg geen email na een wachtwoord aanvraag.
Heb nog 3 dagen om de gegevens van mijn vorige provider door te geven.


Laat maar... is al gefixed!
Ook ik heb hetzelfde probleem. Nieuw contract afgesloten, email gekregen voor registratie van my t-mobile thuis account,maar ik krijg geen email na een wachtwoord aanvraag.
Heb nog 3 dagen om de gegevens van mijn vorige provider door te geven.
Reputatie 6
Badge +7
Hi @heinkellady, dat gaan we oplossen! Log de eerste keer in met je @t-mobilethuis.nl e-mailadres via deze link, dan moet het helemaal goedkomen. Mocht het ook dan niet lukken, stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan reset ik het account voor je!

@larissie86, mooi om te horen dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen, welkom! Je zou inmiddels in moeten kunnen loggen op My T-Mobile Thuis, mocht het niet lukken laat het dan zeker weten!
Ik heb zojuist een contract afgesloten voor tv en internet. Ik heb alleen het contract nog niet ontvangen via de email. Ik heb wel een smsje gekregen met de vraag om gegevens van mijn huisige provider door te sturen. Ik heb een wachtwoord aangevraagd bij my tmobile thuis maar ook die ontvang ik niet.
ik wil inloggen op my T-Mobile thuis, maar het wachtwoord schijnt niet te kloppen. Nieuw wachtwoord aangevraagd, opnieuw geprobeerd in te loggen, zonder resultaat. Opnieuw wachtwoord aangevraagd en idem dito.

Dus: hoe log ik in?
Reputatie 6
Badge +7
@ersinguner28, @Saida72 Ik heb voor jullie beide het account zojuist gereset en de inloggevens doorgestuurd via een privebericht![/h4]
Hoi,

ik heb hetzelfde probleem. Ook geen mail ontvangen in de spambox. Kan ik hiermee geholpen worden?
Reputatie 6
Badge +7
Hi @ersinguner28, als je de e-mail ook niet in je spam box ontvangt dan kan dat zeker! Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan reset ik het My Thuis account voor je!
Ik probeer een wachtwoord aan te vragen maar ik krijg maar geen reset email hiervoor. Kunnen jullie me helpen?

MvG,

Ersin
Reputatie 6
Badge +7
@dchan Ik zie dat het inmiddels al gelukt is met hulp van een collega, helemaal goed! Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten en alvast van harte welkom! 🙂
Net abonnement afgesloten en bevestiging ontvangen per mail. Nu kan ik niet inloggen op My Tmobile Thuis. Ik krijg de volgende melding

WACHTWOORD AANVRAGEN
Het e-mailadres .........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Kunnen jullie me hierbij helpen?
Reputatie 3
Badge +2
Ik stond in de startblokken om jou te helpen @Maarten Schadd, máár ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met de klantenservice. Gelukkig kan je nu inloggen! Goed om te weten: als je eenmaal één keer bent ingelogd met jouw @t-mobilethuis e-mailadres, kan je in het vervolg ook met jouw Gmail adres inloggen. Wel zo handig! 😉
@Brian Ik ben nieuwe klant, en wil graag mijn eerste rekening bekijken op my tmobile. Ik heb nog niet eerder ingelogged en vraag een wachtwoord aan. Ik krijg een melding dat er een link is gestuurd naar alle bekende mail adressen. Echter krijg ik geen mail in mijn gmail inbox. Ik kan niet bij de webmail komen van het tmobile adres, omdat ik daar juist het wachtwoord voor aanvraag. Registreren voor dit forum ging wel gewoon goed.

En nee, er is ook geen email in mijn spam mapje.

Dank voor de hulp.
Reputatie 3
Badge +2
Hey @Griebs, ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik je e-mail adres gelijk op.
@Brian ik heb het mailadres nodig om in te loggen... Dus jouw optie werkt niet
Reputatie 6
Badge +7
@Griebs Als je ingelogd bent op My T-Mobile Thuis dan vind je het e-mailadres odner het kopje 'Mijn gegevens'. Bij de contactgegevens zie je dan jouw T-Mobile Thuis e-mailadres staan. Onder 'Instellingen' > 'E-mail' kan je eventueel de instellingen van je e-mailadres aanpassen.

@RobinKuit Dat gaan we oplossen! Met welk e-mailadres probeer je de account aan te maken? De eerste keer moet je je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken, daarna kan je eventueel ook inloggen met je eigen e-mailadres. Als je de link uit de e-mail volgt dan kan je een wachtwoord ingeven en zou je in moeten kunnen loggen. Mocht het niet lukken stuur mij dan even een privébericht, dan kijk ik met je mee!
Ik probeer een My T-Mobile Thuis aan te maken maar krijg telkens terug: met deze gegevens is dat niet mogelijk oid. Mijn gekozen wachtwoord voldoet aan de eisen.
Hey @Griebs,

Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving kun je je e-mail adres vinden. Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Met dat e-mail adres kun je ook gebruik maken van je webmail. Wel zo handig!

Hoi @Sannehet & @A.nsk.e ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!



Nogmaals maar...
Waar vind ik dat e-mailadres?
Reputatie 3
Badge +2
Hey @Griebs,

Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving kun je je e-mail adres vinden. Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Met dat e-mail adres kun je ook gebruik maken van je webmail. Wel zo handig!

Hoi @Sannehet & @A.nsk.e ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!

Reageer