[Info] Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

[Info] Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!
Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3409 reacties

My T-Mobile Thuis is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder wat meer informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties:


Thuis of mobiel
Gaat het om je Thuis abonnement over Internet, TV en vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten"of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je ontvangt op álle e-mailadressen die bij ons bekend zijn een wachtwoord reset e-mail.

Ik kan nog steeds niet inloggen

Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je graag!
 

 


275 reacties

@Piotr , het is gelukt. Kan nu inloggen bij T-Mobile Thuis. Dank voor alle moeite.



Groet, Jacob
Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @RamonVicent, er bleek nog een oud abonnement in ons systeem te staan waar het gewenste @t-mobilethuis e-mailadres aan gekoppeld was. Dit heb ik nu kunnen deleten zodat je een account aan kunt maken: My T-Mobile Thuis account. Succes en als je hulp nodig hebt, geef een seintje. De Community is er altijd voor iedereen! 😄

Goedemorgen @tdenheijer, het is eindelijk gelukt om het e-mailadres bij je vorige abonnement weg te halen. Als het goed is, kun je nu dan toch echt een My T-Mobile Thuis account aanmaken. Sorry dat het zolang duurde, er zat een obstructie in de koppeling die het verwijderen hinderde.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @rickd 

Heb je het ook geprobeerd via de website op de inlog pagina voor T-Mobile thuis en dan ik heb nog geen account?

Anders is het even wachten op de reactie van een moderator die hopelijk morgen zal reageren.

@Mimi-1907 

Ik probeerde net ook een wachtwoord aan te vragen als test om te kijken of ik de mail krijg maar ook bij mij komt hij niet aan..

Morgen helpt een moderator je hopelijk verder.

Reputatie 7
Badge +18

@rickd @Mimi-1907 

Mailtje kwam net bij mij binnen, bij jullie ook?

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @rickd, fijn dat je aan de bel trekt! Ik maak het graag voor je in orde. Kan je mij hiervoor via een privébericht voorzien van jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Hiermee kan ik het direct voor je fiksen!

Hey ​​​​@Mimi-1907, ik zie dat je rond half 12 een nieuwe wachtwoord reset email hebt ontvangen, hopelijk is het je deze keer wel gelukt? Anders ga ik er graag voor je achteraan!

Zoals altijd @Waqqas hartelijk bedankt voor de hulp! Ik kan ook erg de moeite van de follow-up en het zelf testen waarderen. :smile:

yep, gelukt!
Helaas lukt het mij ook niet om in te loggen op my t-mobile thuis.

Via wachtwoord vergeten krijg ik na lang wachten een email waarmee ik een nieuw wachtwoord kan invoeren. Als ik vervolgens inlog met dit nieuwe wachtwoord kom ik op een lege pagina terecht welke begint met:https://thuismy.t-mobile.nl/identity/callback.html#id_token

pagina laad verder niet.



Ik heb dit geprobeerd in google chrome en internet explorer, cookies heb ik verwijderd, en geprobeerd met zowel mijn gmail als met mijn t-mobile emailadres.



Zucht... kan iemand helpen?
Ook voor mij hetzelfde probleem als eerdere mensen aangaven: ik ben een nieuwe klant, heb me zojuist aangemeld. Wel heb ik eerder bij jullie een internet abonnement gehad, die heb ik moeten opzeggen omdat ik moest verhuizen. Nu ga ik weer verhuizen naar een eigen appartement en heb ik weer een nieuw abonnement bij jullie aangevraagd, met nieuwe inloggegevens. Bij het aanvragen van mijn t-mobile thuis wachtwoord kreeg ik meteen de melding dat mijn wachtwoord al was aangevraagd. Ik heb echter nog steeds niks binnen.

Ik vroeg me ook af of dit misschien fout is gegaan omdat ik wel mijn privé email-adres hetzelfde heb ingevuld als de eerste keer dat ik bij jullie klant was.. (ik heb wel een ander t-mobile thuis e-mailadres aangevraagd)

Hopelijk kunnen jullie me helpen!




Het is me trouwens inmiddels gelukt! Heb het gewoon opnieuw geprobeerd met de link uit de mail en toen lukte het in 1 keer 🙂
@Piotr het is inmiddels gelukt na tig keer proberen 🙂

Goedemorgen @semsalabim020, goed dat je het aangeeft, daar gaan we gelijk wat aan doen!

Ik ben direct je profiel ingegaan en zie dat je inmiddels een geactiveerd T-Mobile Thuis account hebt. Je hebt je succesvol kunnen registreren nu, klopt dat? Zo niet, ga ik er meteen achteraan voor je. Geef een seintje en ik zorg ervoor dat we het 100% functioneel krijgen! 💪😉

 

 
Dank voor je bericht Jason. 
Het is inmiddels (na bellen met KS) gelukt. 
 


 

 

Reputatie 6
Badge +4
@sjoerdv Ik help je graag, geen probleem.



heb je een andere dns server draaienop je pc dan die van de provider?



Wat je nog kan proberen van je telefoon een hotspot te maken en dan met je laptop verbinden en nog eens kijken of het lukt.



Als dat ook niet werkt, kun je proberen om in veilige modes op te starten met netwerkmogelijkheden. Je start dan alleen de belangrijkste processen op. Als je windows 10 gebruikt typ je bij start msconfig > enter dan tabblad opstarten kies je veilige modes en dan onderaan netwerk. Let wel op dat je in veilige modes dit weer uit moet zetten.



Heb je trouwens nog een andere pc of laptop in huis?
Reputatie 7
Badge +7

Hi @Ina.thapa, welcome to the Community!

There seems to have been a temporary bug regarding the Thuis login, I've managed to fix the issue and have reset your password. Your username and password will be sent to you via private message. Don't forget to change the password to your liking, once you've logged into your My T-Mobile Thuis account (the link is clickable). 

If there's anything else I can help you with, please don't hesitate to ask. Stay safe and healthy and enjoy your subscription!

Hoi,

Ik kan ook niet inloggen op T Mobile thuis, ik heb alle mogelijke opties al geprobeerd: opnieuw wachtwoord aangemaakt, maar helaas krijg ik de melding dat de combinatie van wachtwoord en gebruikersnaam niet klopt. Hopelijk kun je mij hierbij helpen!

 

Update: Mijn probleem is al opgelost, toch bedankt!

Hi @Cal ,

 

Het is inmiddels inderdaad gelukt na een aantal pogingen, bedankt!


Gr Marleen

Goedemorgen @Zoë92, het is opgelost, je kunt binnen nu en tien minuten weer een poging wagen! 😉 Er bleek nog een oud abonnement in het systeem te staan waar jouw @t-mobilethuis adres aan gekoppeld was. Die is nu daar verwijderd waardoor het e-mailadres vrijgekomen is. 

Als ik nog iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar! 

 

Goedemorgen Jason,

ik heb net mijn emailadres ingevuld, hij gaf aan dat ik een mail zou krijgen, maar deze heb ik niet gekregen.. ook niet in spam.

ook het tv klantnummer en pincode kloppen volgens de gegevens niet


Het is gelukt! Bedankt voor de hulp!

Yep, geregeld, bedankt! Had te maken met mijn oude account bij T-Mobile.

Hi @Jason ,

 

Now it works with the user name that you gave me. I have successfully changed the password.

One odd thing, somehow I still can't login if I use the email address with t-mobilethuis.nl domain as the user name. Aren't both email addresses should have the same password? Anyways, I will just use my personal email to login. 

Thanks for your help! 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Leej00w,

 

Goed dat je het aangeeft, ik ga het direct in orde maken voor je! Je kunt binnen nu en een uur een account aanmaken. :wink:

Hoi @Leej00w,

 

Goed dat je het aangeeft, ik ga het direct in orde maken voor je! Je kunt binnen nu en een uur een account aanmaken. :wink:


Bedankt, is gelukt.

Ok, ik heb inmiddels maar gewoon gebeld met de klantenservice. Het is gefixt.

Het is gelukt, dank je wel!

Reputatie 7
Badge +7

Heel graag gedaan @J0lene! Veel plezier met je abonnement. Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje. Stay safe! 💪

Beste T-Mobile Moderator,

 

Ook ik krijg het volgende bericht “Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.”

 

Ik heb vier keer een nieuw wachtwoord aangevraagd, met verschillende wachtwoorden, en via de laptop en mobiel. Toch krijg ik telkens dezelfde melding.

 

Graag jullie oplossing.

 

Groeten,

 

Michael

Hallo moderator,

Ik ervaar hetzelfde probleem. Bestelling gedaan, met de link uit de e-mail een wachtwoord aangemaakt dat voldoet aan de richtlijnen, gebruikgemaakt van het @tmobilethuis.nl e-mailadres en vervolgens de foutmelding:

Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.

Nu twee keer geprobeerd, in verschillende browsers, maar hezetlfde resultaat. Graag hulp.

Met vriendelijke groet,
Taco

Hello,

Today it seems that it is working. So ignore my previous message.

Thank you!

 

Kind regards,

Vladimir Voicu

Reageer