Sticky

[Info] Installatie - Hoe, wat, waar?

[Info] Installatie - Hoe, wat, waar?
Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3241 reacties

Je hebt een bestelling bij T-Mobile Thuis geplaatst. Yes! Maar nu krijg je een installatiepakket en vliegen de termen hardware, modem en Interactieve TV Box om je oren. Hieronder staat een duidelijke uitleg wat je kan verwachten.

Video Instructie


Bij het installatiepakket zit een handleiding hoe je alles aan moet sluiten. Kom je er niet uit of ben je de handleiding kwijt, geen zorgen! Volg dan deze stap-voor-stap installatie instructie.

 

Wat voor soort aansluiting heb ik?

 

Voordat je tot een installatie over gaat is het eerst belangrijk om te weten wat voor aansluiting je hebt. Als je niet weet of je Glasvezel internet of Standaard (DSL) internet hebt, kun je dit heel makkelijk opzoeken in My T-Mobile Thuis. Dit is je persoonlijke omgeving waar alle informatie over jouw abonnement te vinden is. Bekijk welk internet pakket je hebt.

Glasvezel
Als je een T-Mobile Thuis abonnement met glasvezel hebt besteld komt de monteur altijd langs om de installatie uit te voeren. Hij hangt het modem op bij het aansluitpunt (FTU), zorgt voor een beveiligde draadloze verbinding en stelt T-Mobile Thuis e-mail in op je pc of tablet. Meer over een glasvezel installatie lees je hier

Standaard DSL
Bij een T-Mobile Thuis abonnement met Standaard Internet is het een ander verhaal en kun je de installatie zelf heel eenvoudig uitvoeren. We hebben daarvoor super handige handleidingen die je al een eind op weg helpen. Voordat je kunt beginnen met je installatie dien je allereerst het aansluitpunt op te sporen, ook wel het ISRA-punt genoemd. Je Standaard Internet komt via de hoofdaansluiting je woning binnen. Meestal vind je het ISRA-punt in de meterkast of in de woonkamer. Hieronder zie je een aantal voorbeelden van een ISRA-punt.

 

Veelgestelde Vragen

 

Monteur

Er komt een installatiepakket aan, wat nu?
Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Houd er dan rekening mee dat het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie! 😄🏤 Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip. Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur. Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.

 

Wanneer kan ik de monteur verwachten?
Heb je Glasvezel internet besteld of lukt het toch niet om het zelf te installeren, dan sturen we een monteur langs die je T-Mobile Thuis aansluiting piekfijn in orde maakt. Voor meer informatie over wat de monteur komt doen bekijk de video of lees hier verder wat je kunt verwachten.

Hoe kan ik een afspraak maken met een monteur?
Bij een glasvezelinstallatie neemt onze installatiepartner Guidion contact met je op om de installatiedatum met je af te spreken. Deze afspraak vindt plaats op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur. Indien Guidion je telefonisch niet kan bereiken ontvang je een SMS en e-mail, met de vraag contact met hen op te nemen op het volgende nummer: 088-2000151 (lokaal tarief).

Als de afspraak is gemaakt, krijg je een afspraakbevestiging per e-mail. Op de dag voorafgaand aan je afspraak ontvang je een herinnering per SMS. De monteur legitimeert zich met zijn T-Mobile-Guidion pas en een ID. We vragen je om bij de installatie-afspraak altijd een volwassene aanwezig te laten zijn.

Kan ik mijn afspraak verplaatsen en kan de monteur eerder komen?
We plannen altijd zo dicht mogelijk op de door jou aangevraagde datum een monteur in zodat je zo snel mogelijk online bent. Je kan er dus vanuit gaan dat de definitieve aansluitdatum die je na jouw bestelling door krijgt de eerst beschikbare mogelijkheid voor een monteur is!

Komt de afspraak die je hebt gemaakt om T-Mobile Thuis te installeren toch niet uit en wil je deze verplaatsen, dan kan dit tot maximaal één werkdag voor de geplande afspraak. Dit kun je doen door te bellen naar Guidion op het volgende nummer: 088-2000151 (lokaal tarief).

Je kunt Guidion bereiken op:
Maandag t/m donderdag: 09:00 t/m 21:00
Vrijdag: 09:00 t/m 17:30
Zaterdag: 09:00 t/m 17:00
Zondag: Gesloten

​​​Wat sluit de monteur aan?
Zet de koffie maar vast klaar! De monteur komt bij je langs om te installeren. In deze video zie je wat je kan verwachten als hij (of zij!) langskomt. De monteur verricht de volgende werkzaamheden in de basisinstallatie:

  • Het modem ophangen en aansluiten
  • De Wifi verbinding activeren en beveiligen
  • 1 computer of laptop aansluiten (bedraad of via Wifi)
  • T-Mobile Thuis e-mail instellen
  • 1 TV aansluiten op de Interactieve TV Box en instellen
  • De Interactieve TV Box verbinden via internetkabel met het modem
  • 1 telefoontoestel aansluiten
  • Meegeleverde internetkabel en telefoniebekabeling op of langs de plint wegleggen met spijkerclips (max. 15 meter)

Let op: Wil je dat de monteur meerwerk verricht? Bespreek dit dan tijdens het telefoongesprek. Dan kan er extra tijd ingepland worden en de meerkosten besproken.

 


Aansluiting & Installatie

Kan ik de installatie zelf doen?
Pak je bevestiging erbij, heb je glasvezel of standaard internet besteld? Om te installeren bij glasvezel heb je een monteur nodig. Lekker makkelijk dus! Bij standaard internet (DSL) is het gelukkig erg gemakkelijk om het zelf te doen. Alle hulpmiddelen vind je hier. Lukt de zelfinstallatie toch niet, geen nood, dan sturen we alsnog een monteur.
 

Let op: die afspraak kan pas op de allereerste dag van je abonnement gemaakt worden


Wat kost een installatie?
Bij een glasvezelinstallatie komt altijd een monteur langs om het te installeren, dan betaal je € 37,50 voor de installatie. Moet er een monteur langskomen, omdat er een issue is bij een DSL (standaard internet) aansluiting dan is deze gratis. Op onze website vind je een overzicht van de tarieven voor extra werkzaamheden.
 

Mijn woning is nog niet aangesloten op glasvezel, kan ik alvast een afspraak inplannen met een monteur?
Een afspraak maken met de monteur kan alleen als de woning helemaal is aangesloten op glasvezel. Is je woning nog niet (helemaal) aangesloten op het glasvezelnetwerk? Dan zijn er soms extra werkzaamheden nodig. Bijvoorbeeld het ophangen van een kastje of graafwerk voor glasvezelkabels. Welke werkzaamheden er nodig zijn ligt aan de situatie in jouw woning. Deze werkzaamheden vallen onder de standaard activatie- en installatiekosten. Meer informatie vind je in de bevestiging van je bestelling.

 

Ik kan mijn ISRA-punt niet vinden, wat nu?
Wanneer jouw hoofdaansluiting (ISRA-punt) niet in orde is, zullen we ons best doen er voor te zorgen dat we het modem wél kunnen installeren en het ISRA punt dus alsnog gereed maken. Hiervoor kunnen we kosteloos een netwerkbeheerder monteur aansturen. Mocht het aansluitpunt zover beschadigt zijn dat hij bijvoorbeeld vervangen moet worden, dan zijn hier wel kosten aan verbonden. Je kunt er dan voor kiezen dit door de netwerkbeheerder (KPN) te laten doen, de kosten zijn dan wel voor jezelf. Mocht je dat niet willen heb je ook de mogelijkheid het abonnement kosteloos op te zeggen. Je bent dus op deze manier niet verplicht kosten te maken, wel zo fijn!

Kan ik mijn ISRA-punt verplaatsen?
Als je het ISRA-punt wilt verplaatsen dan kan je contact opnemen met https://www.mijnaansluiting.nl.

Wat als er geen ISRA is?
Kun je geen ISRA-punt vinden? Geen paniek! Dan dien je op zoek te gaan naar een invoerkabel. Is er wel een beschikbare invoerkabel?
Ja -> Als de kabel toegankelijk is kan de netwerkbeheerder in opdracht van ons er kosteloos een ISRA op afmonteren. De invoerkabel mag niet in een kruipruimte of dergelijke liggen. Als dat wel zo dan kan de monteur de opdracht weigeren (onveilige werksituatie) of kan de netbeheerder extra kosten in rekening brengen om de kabel beschikbaar te maken.
Nee - > Dan moet de eigenaar er voor zorgen dat de kabel toegankelijk is of akkoord gaan met de kosten om een nieuwe kabel aan te leggen/ om de kabel toegankelijk te maken.

Wat als het ISRA weggewerkt is?
Is de ISRA weggewerkt achter bijvoorbeeld stucwerk? Dan moet de eigenaar er voor zorgen dat de ISRA toegankelijk is. Pas dan kan een KPN monteur kosteloos een goed ISRA afmonteren. Er is echter wel genoeg overlengte nodig voor het herstellen van de ISRA (de kabel moet voldoende uit de muur steken). Als de overlengte niet voldoende is dan moet er een nieuwe kabel gelegd worden, hiervoor brengt de netbeheerder kosten in rekening.

Wat als het ISRA is beschadigd?
Is het ISRA punt beschadigd maar functioneel? Dan kan de eigenaar hiervoor zelf de netbeheerder inschakelen. Werkt de ISRA niet dan wordt dit hersteld door de netbeheerder. Wederom geldt hier ook dat er wel genoeg overlengte nodig is voor het herstellen van de ISRA. Als de overlengte niet voldoende is dan moet er een nieuwe kabel gelegd worden, hiervoor brengt de netbeheerder kosten in rekening.

Op welk aderpaar moet ik het modem aansluiten?
Een standaard ISRA-punt heeft 4 aders. Rood, Blauw, Oranje en Wit. daarmee kan je 2 aderparen maken: Rood/Blauw en Oranje/Wit. Standaard wordt op Rood/Blauw geleverd, maar dit is niet altijd zo.


TV draadloos aansluiten

Voor T-Mobile Thuis TV maken we gebruik van HD televisie signalen, die veel vragen van het netwerk. Via de kabel worden deze signalen beter ondersteund. Daarom hebben we liever dat het signaal vanaf het modem via een internetkabel naar de TV Box gaat. Bedenk dus goed waar jouw aansluitpunt in je huis zit en waar je graag de TV neerzet. Wij leveren een kabel van 15 meter gratis bij. Heb je een langere kabel nodig, wil je de kabel door een loze leiding of moet er geboord worden? Bespreek dit dan vooraf met de monteur tijdens het plannen van de afspraak.

f297bf49-96df-4439-ae12-5c7db22c285a.png

Internetkabel, ook wel UTP of Ethernetkabel genoemd.

Het is wél mogelijk om met ‘homeplugs’ draadloos televisie te kijken. Kijk snel in dit topic hoe wij hierover denken.


Handleidingen
 

Op deze pagina vind je alle handleidingen en instructievideo's over Internet, TV & vast Bellen van T-Mobile Thuis. 

Onze verschillende modems v.l.n.r. Huawei, Zyxel, Draytek

Huawei modem installeren

Handleiding DSL - Snel van start
Handleiding DSL - Internet TV & Bellen - Installatie

Handleiding DSL - Internet - Vouwflyer

Handleiding Glasvezel Huawei - Snel van start

Handleiding Glasvezel Huawei Internet, TV en Bellen - Installatie (Aria)

Handleiding Glasvezel - Internet, TV en Bellen - Installatie (Entone)

Handleiding Glasvezel - Internet, TV en Bellen - Installatie (Amino)
 

​​​​​Zyxel modem installeren

Handleiding DSL - Snel van start

Handleiding Glasvezel Zyxel - Snel van start

Handleiding Zyxel Wifi-versterker
 

Draytek modem installeren
Handleiding Glasvezel - Snel van start

Handleiding Glasvezel - Internet, TV en Bellen - Installatie (Aria)

Handleiding Glasvezel - Internet, TV en Bellen - Installatie (Entone)

Handleiding Glasvezel - Internet, TV en Bellen - Installatie (Amino)

 


158 reacties

Hi @stanleyanja, ik baal ervan dit het op deze manier is gegaan, oprecht! Wij zijn op dit gebied afhankelijk van de netwerkbeheerder. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk gereed te maken en ook jou hierbij in mee te nemen. Ik begrijp dat dit niet snel genoeg is gegaan en dat je hebt gekozen voor een andere provider. Weet dat je in de toekomst altijd met open arme wordt ontvangen, mocht je je bedenken. Wij zitten hier bij de Community voor je klaar!

Oke jullie zijn van me af!

Heb contract opgezegd,ik ga naar ander provider.

Het gaat jullie goed allemaal.

Groet Stanley

Goedenavond,ik wordt er een beetje moe van (en jullie van mij)

Is er nou echt niemand die me gewoon antwoord kan geven op mij vraag?

Wanneer kan ik nou genieten van jullie snelle internet ?

En ja ik weet dat er geen poort vrij is ,iedere dag gekeken wordt of hij vrij is,er achterstand is,dat het heel snel goed komt,dat er poorten worden bij gemaakt.

Dus vertel me iets waar ik werkelijk iets aan heb,want ik ga niet weken of maanden wachten 

Anders denk ik er toch over om naar een andere provider te gaan,wat ik best een beetje jammer vind.

Maar dat is omdat jullie geen antwoord geven wanneer ik aan gesloten wordt.

Met vriendelijk groet Stanley

@Sander En als ik lees wat @Jason schrijft zit er dagelijks een monteur te zoeken of die een poort kan vrijmaken om @stanleyanja er aan te kunnen sluiten.

Dus of ik lees het ook verkeerd, maar ik lees ook dat er eerst iemand moet vertrekken zodat die plek ingenomen kan worden door stanley, ik lees niet dat de netbeheerder druk doende is om overal poorten bij te plaatsen en dat die wat achter loopt in de planning.

Als je goed leest ,heb ik geschreven als ik het verkeerd zie leg het mij dan uit!

En dat jullie een achterstand hebben dat kan,maar vertel dat aan de klanten die bij jullie een contract afsluiten .

En stuur anders een mail naar je klanten zodat ze niet zelf steeds contact met jullie moeten opnemen.

Sorry ,maar ik snap gewoon niet waarom jullie mij vertellen dat de eerst mogelijke aansluit datum rond de 25ste juli was en dat jullie daarnaeen ander verhaal vertellen.

Het lijkt me toch logisch dat de klant wil weten wanneer iets geleverd wordt?

Nogmaals het is niet persoonlijk bedoeld maar ik moet het toch even kwijt.

Met vriendelijk groet Stanley

Reputatie 7
Badge +6

Hi @stanleyanja,

 

Mag ik vragen hoe je aan de informatie komt dat er alleen een poort vrij komt als iemand weggaat? Dat is namelijk onjuist! We groeien als vaste provider enorm snel en zijn constant apparatuur aan het bijplaatsen om al onze nieuwe klanten te mogen verwelkomen. In sommige gebieden is er een kleine achterstand ontstaan. Dit verwachten we op zeer korte termijn in orde gemaakt te hebben. Dus ook voor jou, zonder dat iemand anders zijn plaatsje hoeft af te staan. We willen je dus graag verwelkomen en zodra het kan, ontvang je van ons communicatie over het hoe en wat!

Oke ,ik weet ik ben lastig.

Maar als ik het goed begrijp hangt alles af van een vrij poort.

Die kan dus alleen vrij komen als iemand op zegt.

Dat betekent dat het ook nog wel een jaar kan duren of langer.

Ik wil dat gewoon weten,want ik heb het gevoel dat jullie me aan het lijntje houden .

Als ik dat verkeerd zie is ook goed,maar leg het me dan maar uit!

Alsnog iedereen een fijn weekend en hoop echt dat er heel snel wat gaat gebeuren .

 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @stanleyanja, mijn collega Cal heeft ervoor gezorgd dat jouw vorige aansluiting actief blijft zolang er nog niet op ons netwerk geleverd kan worden. Sorry dat er nog geen duidelijkheid is over de plandatum! Ik kan je nog geen exacte aansluitdatum geven, maar wat ik wel kan doen is je vertellen dat morgen de netbeheerder weer een poging doet om een poort vrij te maken in de centrale. 

Ondanks het wachten, hoop ik dat je een prachtig, zonovergoten weekend zult hebben! 😊🌞

 

Ik vind het een vreemd het een vreemd verhaal vinden,jullie zeggen dat ik een ander contract moet afsluiten.

Zodat ik de snelheid kan krijgen die ik wil en jullie zeggen dat het kan op mijn postcode.en het dan niet kunnen leveren,

Het ergste vind ik nog dat er van jullie uit je zelf geen taal of teken komt,en dat wij zelf maar moeten bellen hoe het zit!

En het is dus onduidelijk hoe lang dit gaat duren.

En niemand die mij kan vertellen hoe lang ik nog moet wachten.

Dus kort samen gevat:

Ik bel om contract te verlengen met snel internet.

Jullie zeggen is goed ,maar moet je dit contract opzeggen

nieuw contract afsluiten en dan is het rond 25 juli voormekaar.

En wat blijkt dat jullie dit niet kunnen waarmaken.

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @stanleyanja,

Aangezien wij niet zeker weten wanneer jouw ODF aansluiting gereed is, heb ik ervoor gezorgd dat jouw huidige glasvezellijn de komende tijd nog door zal lopen. Geef ons gerust een seintje als jouw nieuwe lijn geactiveerd is, en dan zullen wij ervoor zorgen dat jouw oude glasvezellijn, gezien de situatie, per direct zal worden opgezegd. Voor verdere vragen ben ik zeker bereikbaar, en wij doen er alles aan om zo snel mogelijk de ODF aansluiting op orde te krijgen!

Heb nu ook tmobile als provider,maar omdat ik sneller internet wou moest ik oude contract afsluiten en nieuw contract nemen in verband dat ik op odf gezet moet worden ,heb nu net via Messenger 7dagen voucher gekregen 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @stanleyanja, goed dat je om hulp vraagt op de Community! Jouw afsluitdatum op het oude adres is 27 juli, niet 25 juli; we hebben nog wat speling qua tijd. 

Je hebt helemaal gelijk dat de netwerkbeheerder bezig om een poort vrij te maken. Omdat dit specifieke werkzaamheden vanuit hen betreft, kunnen we daar jammer genoeg geen exacte datum op garanderen. Dat heeft er ook mee te maken dat zij de agenda inplannen en ons nadien op de hoogte brengen. De eerstvolgende controle in de centrale is morgenochtend. 

Zodra dit gelukt is, krijg je van ons de melding dat het gelukt is om een poort vrij te maken en zul je bericht worden met de plandatum. Wie is je oude provider? Heb je de beschikking over een T-Mobile mobiel telefoonnummer - dit mag prepaid of abonnement zijn? In dat geval kan ik je namelijk voorzien van een Ulimited Internet voucher. Daarmee kun je op je mobiele telefoon een hotspot instellen zodat je met PC en/of laptop gewoon online kunt komen gedurende de komende zeven dagen. Is dat een ideetje? 😊

Goedeavond ,had nog steeds niks gehoord.

Dus contact gehad via messenger,maar kwam niet verder dan dat het nog niet bekend was.

Omdat er geen poort vrij is!

Maar der is tegen mij gezegd dat ik 1 op 1 over zou gaan rond de 25ste juli Oude contract loopt dan ook af.

Iemand hier die mij kan vertellen of het volgend weekend goed komt?

Groet Stanley

Reputatie 6
Badge +2

Hey @stanleyanja,

Ik heb voor de zekerheid onze techneuten op de hoogte gesteld! Zodra je nieuwe aanvraag in gang is gezet en we een opleverdatum weten, ontvang je een bericht per e-mail en kun je een afspraak inplannen met onze monteur. :smile:

Goedemorgen,kan iemand mij vertellen wanneer ik bericht krijg van monteur?streefdatum is nl 25 juli maar heb nog niks gehoord.

Gaat om tmobilethuis.

Reputatie 7
Badge +16

Als er problemen optreden dan geef je het maar aan. 😉

Top! Ga ik dat regelen! Ik weet niet meer precies hoe het in de kruipruimte zit…. Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @jroz 

Een telefoonstopcontact aansluiten kan zeker of een rj11 aansluiting.

Die kabel met rood blauw oranje wit heb je nodig.

Loopt die kabel ook helemaal de kruipruimte in?

Lengte zal een rol spelen in de stabiliteit van je verbinding, zou misschien ook gewoon goed gaan werken.

Ah, dat klinkt goed! Bedankt voor jullie reacties. Ik wordt pas eind deze maand aangesloten, dus nog tijd zat.

 

Om het punt netjes te maken kan ik er ook gewoon een wandcontactdoos op zetten met telefoniestopcontact of rj11 aansluiting en daar vervolgens de modem op aansluiten?

 

Hier komt overigens mijn PTT signaal binnen. De witte platte kabel gaat via de kruipruimte naar de andere kant van de kamer. Volgens mij zit er in mijn kruipruimte een lasdop, en vanuit daar gaat de kabel omhoog mijn woonkamer in. Weet ik niet meer zeker, lang geleden dat ik in de kruipruimte ben geweest, en moet dan nog een meter of 10 kruipen om er te komen. Zal het binnenkort eens doen, om te checken of alles goed zit.

Reputatie 7
Badge +16

hallo @jroz 

Dit is iets wat je zelf kan doen.

Weet je al wanneer je gebruik kunt maken van T-mobile thuis? Wanneer alles er is en je kunt gebruik maken van de verbinding dan kan je de rode en blauwe draden aansluiten in het aansluitdoosje dat met de modem wordt meegeleverd en aan de andere kant kan je dan de DSL kabel inprikken.

Mocht je geen signaal krijgen dan zou hst wel eens kunnen werken om de oranje draad ipv rood aan te sluiten en wit ipv blauw.

Mocht je dan nog steeds geen signaal hebben of een instabiele verbinding dan kun je de modem het beste aansluiten direct op de hoofdaansluitpunt (ISRA) meestal in de meterkast en de kabel die naar dit punt loopt daar losmaken.

Dat gaat nog wel goed komen, het meegeleverde installatie doosje op de rode en blauwe aansluiten die daar naar boven steekt, even netjes op gelijke lengte afknippen voor een stabielere werking.

Wit en oranje gewoon intact laten, dit is het reservepaar, kan dus nodig zijn.

Alle andere kabels die daar naar toe lopen niet gebruiken, vooral die platte telefoonkabel, voor een DSL aansluiting de meegeleverde ronde DSL kabel kabel gebruiken.

Goedemorgen,

Vorige week heb ik T-Mobile Thuis besteld, en ging van het weekend op zoek naar mijn ISRA punt. Wel gevonden, maar de vorige bewoners hebben er blijkbaar één en ander afgehaald. Zie onderstaande foto:

 

Is dit iets wat ik zelf kan oplossen, of moet er een monteur komen?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Pawel2020, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis! 😄🎈 Wanneer je slechts één ISRA-punt hebt in je woning, dan kun je daar maar één aansluiting aan koppelen. Elke aparte aansluiting heeft een apart ISRA-punt nodig. Je kunt in dit geval het beste nagaan op mijnaansluiting.nl wat er qua afspraak mogelijk is. Je dient dan een aanvraag in bij de netbeheerder die vervolgens gaat controleren wat wel en niet mogelijk is. 

Is jullie woning wel opgedeeld in twee verschillende woongedeelten en is dit officieel erkend door de gemeente? Want in principe kun je maar maximaal één ISRA-punt krijgen op een zelfde adres. Tenzij de huisnummers gesplitst zijn (A en B bijvoorbeeld).

Laat je weten hoe het gegaan is? Succes en stay safe! 💪😎

 

Hallo. Ik heb het installatiepakket ontvangen van t-mobile, d.w.z. een Zyxel-modem. In mijn huis wonen twee families. Ik beneden en een andere familie boven. Er is maar één ISRA-punt. Er is een modem van de buren op aangesloten. Waar kan ik mijn nieuwe modem aansluiten?
Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Blijepeen, wat tof dat je bij de club bent gekomen, welkom! 😁 Het modem dat jij opgestuurd krijgt, is de Zyxel T-50. Check onze uitgebreide handleiding voor alles omtrent het modem: Handleiding Zyxel T-50.

Heb je trouwens al een My T-Mobile Thuis account aangemaakt? Zo niet, registreer je en log dan in: My T-Mobile Thuis. Zo kun je straks alles gemakkelijk zelf inzien en bijna alles aanpassen. Chill toch?!

Mocht ik iets voor je kunnen doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar! 

Geniet van je weekend en stay safe! 🌞

Reageer