Beantwoord

Ingangsdatum vervroegen

  • 27 October 2019
  • 3 reacties
  • 512 Bekeken

Reputatie 2

Vorige maand heb ik opgezegd bij KPN en heb een T-Mobile thuis Glasvezel abbo besteld. KPN stuurt zowel via email als per brief bevestiging dat ik tot 1 november gebruik kan maken van hun diensten. Dus niet, aangezien mijn opzegging op 25 september gedaan is en ze na een maand, dus per gisteren, den diensten hebben stopgezet. Vanuit Guidion stond er een installatieafspraak op 1 november gepland. Deze heb ik kunnen vervroegen naar 29 oktober. Echter zie ik op mijn T-mobile thuis account nog wel ingangsdatum 1 november staan. Het zou dan ook fijn zijn als deze ook per 29e kan ingaan. Is dit te regelen?

icon

Beste antwoord door Sander 11 November 2019, 12:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Calibr3tto 

Bij het aanvragen van een abbonement kies je een gewenste overstap datum, je hebt zeker al een definitieve installatiedatum van T-mobile maar ik denk dat het niet te wijzigen is dus zal je toch even moeten afwachten tot 1 november na het bezoek van de monteur.

Hopende dat het nu wat duidelijker is.

Reputatie 7

Hoi@Calibr3tto,

 

Ik zie dat het abonnement is gestart op 1-11. Dat is de datum dat de lijn actief werd bij ons en de oude provider dus geen diensten meer kon leveren. Ik hoop dat de overstap hiermee soepel is verlopen, zonder al teveel downtime. 

 

Van harte welkom bij Thuis! 

 

PS. Meer informatie over het vervroegen van de ingangsdatum lees je hier: aanvraag versnellen

Reputatie 2

Hoi@Calibr3tto,

 

Ik zie dat het abonnement is gestart op 1-11. Dat is de datum dat de lijn actief werd bij ons en de oude provider dus geen diensten meer kon leveren. Ik hoop dat de overstap hiermee soepel is verlopen, zonder al teveel downtime. 

 

Van harte welkom bij Thuis! 

 


Bedankt! Helaas zat er een 5 dagen tijd tussen het afsluiten door KPN en jullie activatie. Blijkbaar kan geen van de twee partijen dat gat opvullen door verlenging/vervroeging. Ook niet als een monteur zijn ding al gedaan heeft. Maar het is uiteindelijk met een tijdelijke oplossing vanuit T-mobile redelijk goed gekomen.

Reageer