Beantwoord

Inlog T-Mobile Tthuis

  • 14 May 2019
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb een nieuwe aanvraag gedaan. Nu wil ik inloggen met zowel Zefanias1@gmail.com word niet geaccepteerd. En met dit email adres fam.ss@tmobilethuis.nl krijg ik bericht dat er een email is verstuurd. Maar krijg niks binnen. En zowel telefonische zijn jullie niet eens bereikbaar....

Begint al goed 🙄.

Wat moet ik nu doen? Ik wil ook telefonsiche contact leggen maar dat werkt niet! Wilde dat jullie ook de overstap doen van oude provider naar jullie. Welk nr kan ik daarvoor beste contacten?
icon

Beste antwoord door Brian 17 May 2019, 09:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Dat probleem had ik helaas ook, maar bij de helpdesk kunnen ze snel helpen. Daarvoor moet je even naar het volgende nummer bellen: 0800 - 0092

Je moet wel gegevens van je bestelling bij de hand houden (rekeningnr, geb. datum en dergelijke worden ter verificatie gevraagd).
Reputatie 7
Hi @Fam.ss, ik heb meteen even met je meegekeken en er is 2 keer een aanmelding gedaan (waarvan we er één automatisch hebben geannuleerd). Hierdoor raakt ons systeem wat 'in de war' en komen de e-mails bij het aanmelden inderdaad niet meer aan. Ik heb mijn colelga's gevraagd om het e-mailadres bij de geannuleerde aanmelding te verwijderen, daarna kan je er zonder problemen gebruik van maken!

Reageer