Beantwoord

Inloggen op T-Mobile Thuis account

  • 2 April 2017
  • 2 reacties
  • 4773 Bekeken

Beste T-Mobile,

Wij waren klant van Vodafone thuis totdat het overgenomen werd door T-Mobile. Prima, maar nu weet ik niet hoe ik kan inloggen bij T-Mobile thuis en hoe ik dan bij mijn gegevens kan komen. Mijn Vodafone accountgegevens (gebruikersnaam & wachtwoord) werken niet meer en ik heb ook geen nieuwe gegevens ontvangen. Hoe kan ik nu bij mijn gegevens komen in My T-Mobile?

Mvg

Harm
icon

Beste antwoord door Muberra 3 April 2017, 12:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik gebruik gewoon de inloggegevens welke ik lang geleden heb ingevoerd (gekregen) van toen nog Vodafone thuis.
Zeg maar het gebruikersnaam dit is bijna altijd een mailadres en wachtwoord, en bij mij werkt het gewoon, het grootste nadeel t.o.v. Ziggo is dat je er weinig aan hebt, bij Ziggo kun je b.v. je actuele bel gegevens per dag zien, bij T mobile alleen op de factuur.
Reputatie 4
Hoi Harm,

Welkom op ons forum!

Ik ga je meteen uitleggen hoe je kan inloggen op My T-Mobile voor je T-Mobile Thuis abonnement. Bij gebruikersnaam kan je jouw e-mailadres invullen wat je altijd had geregistreerd bij Vodafone thuis. Daarna moet je kiezen voor de optie "Wachtwoord vergeten" en dan krijg je meteen een nieuw wachtwoord in je mailbox. Op die manier kan je een nieuw wachtwoord instellen voor T-Mobile Thuis en kan je meteen bij je gegevens en pakket. Voor meer informatie over T-Mobile Thuis kan je kijken op deze pagina.

Verder werken wij er hard om de T-Mobile Thuis pagina en de gegevens nog overzichtelijker en makkelijker te maken. More is coming! :D

Heb je nog andere vragen of kom je er niet uit, laat het even weten. Ik help je graag!

Reageer