Beantwoord

instalatiedatum voorbij maar bestelling nog in behandeling

  • 16 december 2019
  • 4 reacties
  • 190 Bekeken

Mijn installatie datum is al voorbij (16 dec) maar mijn aanvraag staat nogsteeds in behandeling en op my tmobile staat dat mijn modem nog niet actief is. Internet (dsl) werkt dan ook nog steeds niet. Kan dit worden verholpen?

icon

Beste antwoord door Brian 17 december 2019, 16:25

Hi @Lukasz Stawowski, zo te zien is het inmiddels helemaal gelukt, welkom bij T-Mobile Thuis! :slight_smile: Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Lukasz Stawowski, zo te zien is het inmiddels helemaal gelukt, welkom bij T-Mobile Thuis! :slight_smile: Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!

Reputatie 7
Badge +18

@Lukasz Stawowski

Wacht even op een Moderator. Ze reageren binnen de 24/48 uur, soms sneller en die kijken met je mee hoe het precies zit.

Hoe lang moet ik wachten nog? Weet jullie? 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Lukasz Stawowski 

Het kan zijn dat het nog niet is gelukt om jouw verbinding op te leveren, de netwerkbeheerder moet namelijk jouw verbinding “patchen" in de wijkcentrale. 

Reageer