Beantwoord

installateur klaar, maar geen signaal

  • 16 August 2019
  • 14 reacties
  • 648 Bekeken

Reputatie 1
Vanochtend is de Gidion monteur geweest om T- mobile thuis glasvezel te installeren.
Hoera, alles aangesloten, maar geen signaal.
Kan gebeuren. Gebeld met de helpdesk. TD wordt ingeschakeld. Keurig bevestigingsmail ontvangen van de melding.

"Beste Klant,

Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. Het kan meer dan 10 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt.

Het is momenteel erg druk. Daardoor duurt het langer dan je van ons gewend bent."

Pardon????

Als dit het gemiddelde service level van T- mobile is, dan ben ik weg voordat ik ĂĽberhaupt gebruik heb kunnen maken van de dienstverlening van T-mobile.

Ik wil graag z.s.m. een oplossing. Kan iemand van de klanten service contact opnemen?
icon

Beste antwoord door ArtWint 22 August 2019, 14:59

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 5
Wanneer kreeg je de bevestiging van de aanvraag voor de aansluiting?
Reputatie 1
Ik heb een bevestiging ontvangen van de overstapdatum (vandaag).
Geen bevestiging van de aansluitdatum gehad.

Hiervoor ADSL bij tele2
Reputatie 1
Op 2 augustus is de overstap datum bevestigd.
Inmiddels ook al bericht van tele2 over de deactivatie van diensten per vandaag.
Reputatie 5
Meestal sluiten providers je pas aan ná de respijt periode van 14 dagen na bestelling bij online bestellingen, omdat binnen die periode nog geannuleerd kan worden.
Reputatie 1
Probleem schijnt bij Reggefiber te liggen. Nog niet gefixt. Dat wordt dus een weekend lang spelletjes in plaats van supersnel internet.

Geen fijne start als klant van t-mobile.
Nu maar hopen dat het ook aan Reggefiber, trouwens nu KPNnetwerkNL geheten is doorgestuurd, dat wil nov wel eens spaak lopen dan kun je nog wel wat spelletjes bijkopen.🥺🤪
Reputatie 1
Dank, dat geeft de burger moed🤯
Reputatie 7
Het zou ook veel handiger zijn als de monteur het probleem direct kan oplossen zonder allemaal lastige toestanden er tussen.
Is zo iets niet mogelijk ?
Tuurlijk is dat mogelijk, als er een wil zou zijn, maar die is er niet.
Er zijn Guidion monteurs die alles kunnen en mogen, maar die werken alleen voor de KPN.
Reputatie 1
Ik heb toch maar even een berichtje gestuurd naar KPN Reggefiber. Vanochtend keurig antwoord dat op 8 augustus het signaal op de kabel is gezet. Zij hebben echter nog geen verzoek van de provider ontvangen om het probleem te onderzoeken/op te lossen.
Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden.
Ik kan t-mobile niet bereiken (telefoon/chat). Zo ga je toch niet met nieuwe klanten om?
Wie heeft de gouden tip?
Reputatie 1
Gisteren eindelijk iemand van TM gesproken. Bevestiging gehad dat probleem is gemeld bij TD. Nu dus maar afwachten wanneer het signaal op de kabel komt.

Tijdelijke oplossing via mobiele provider en de tv app verdient geen schoonheidsprijs, maar is mogelijk.

Informatievoorziening is voor verbetering vatbaar. Het zou fijn zijn als de voortgang pro-actief gedeeld wordt met de klant, inclusief een indicatie van de te verwachten doorlooptijd. Ik voel me niet echt serieus genomen als klant.


Ik hoop in ieder geval dat wij snel kunnen genieten van snel internet. Kreeg gisteren een interessante mail van TM... haal meer uit je Wi-Fi...... Nou graag!
Hier ook niet echt tevreden over de informatievoorziening. Mijn internet stopte er een aantal dagen mee. Waar in eerste instantie alleen een monteur over 2 dagen kon komen is er na aandringen de volgende dag een monteur gekomen. Deze stelde vast dat er geen licht op de fiber zat en heeft direct een ticket aangemaakt zodat KPN dit kan oplossen. KPN weet echter 2 dagen later nog van niets. Waarom moet hier zo lang over gedaan worden, dit is toch enkel een kwestie van een bericht aan KPN dat ze de kabel weer in moeten pluggen?
Reputatie 1
Het duurde inderdaad lang voordat KPN werd ingeschakeld. Installateur reageert wel snel. Inmiddels al twee keer bezoek gehad. Probleem ligt bij de ingang van de kabel net buiten het huis.
Leek gefixt, maar bij de laatste check was het signaal weer erg.
Wet van Murphy, domme pech. Morgen poging 3.
Ondanks de pech wel zeer te spreken over de inzet van Installatie Techniek Oost. Heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Reputatie 1
Probleem is vrijdag definitief gefixt. Glasvezel werkt nu naar behoren.

Reageer