Beantwoord

Installatie

  • 8 October 2018
  • 4 reacties
  • 1153 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi, ik probeer mijn modem aan te sluiten. Heb een gewone internet aansluiting / waar telefoonkabel ingaat, die ook is bijgeleverd in het pakket (grijs), maar die niet past in het modem, dwz de dsl aansluiting. Betekent dat ik die lange grijze kabel nu moet openknippen en in het kleine doosje moet bevestigen waarop ik kleinere dsl stekkertje kan aansluiten? Dit scenario lees ik nergens in de bijgeleverde boekjes. Thanks, Simon
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 8 October 2018, 23:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @SvanM,

De lange grijze kabel is bedoeld om de tv aan te sluiten. je moet het korte witte kabeltje hebben met de zwarte connector. past de grijze kabel wel in de muur dan is dat niet het israpunt waar je het modem op moet aansluiten.
Aha, maar waar vind ik dan het Isra punt? Ik heb verder geen aansluitingen, behalve deze en natuurlijk gewoon de kabel aansluiting.

Dank voor je snelle reactie.

Simon
Reputatie 7
Badge +4
Hoi SvanM,

Ik hoop dat deze informatie je op weg helpt. Mocht je meer hulp nodig hebben laat je het ons dan even weten?

Wat is het ISRA punt?

Het ISRA punt is het punt waar het modem aangesloten moet worden van de provider.
Het ISRA punt staat voor Infrastructuur Randapparatuur. Het ISRA punt is de locatie waar de hoofdtelefoonaansluiting het huis van buitenaf binnenkomt.
Waar vind ik het ISRA punt?
Doorgaans is dit te vinden in de meterkast. Op deze locatie moet het modem van de internet provider aangesloten worden.
Reputatie 7
Hoi SvanM, welkom bij T-Mobile Thuis!

Ik zie dat @Hidden.nld en @Seccie je goede hulp hebben geboden! Lukt het met hun uitleg? Voor extra informatie kun je ook onze installatievideo kijken. Ik hoor graag of we je nog kunnen helpen!

Reageer