Beantwoord

Installatie

  • 22 May 2020
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb geen enkele email ontvangen omtrent mn pakket en kan geen afspraak maken.  Ingangsdatum is 20 mei 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 May 2020, 13:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Aluna 

Heb je glasvezel of DSL besteld? In je T-Mobile thuis account kan je ook de status volgen van je bestelling.

Als de verbinding in de wijkcentrale nog niet gereed is kan het mogelijk langer duren. Indien je in een WBA gebied zit dan moet T-Mobile een ticket aanmaken voor KPN om de verbinding in de wijkcentrale in orde te maken en als je in een ODF gebied zit dus het eigen T-mobile glasvezelnetwerk waar 1000 Mbit beschikbaar is dan kan T-mobile dat zelf in de POP in orde maken.

Natuurlijk kunnen er wat problemen zijn waardoor het allemaal wat langer kan duren maar je zult pas betalen als de verbinding werkt en mocht het wat langer duren dan kan een Moderator je eventueel een unlimited internet voucher aanbieden die je kan gebruiken als hotspot.

Het installatiepakket zal hopelijk kort nadat de verbinding in orde is worden verstuurd.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Aluna ,

Het antwoord van @Waqqas is perfect voor algemene situaties! :smile: Als kleine aanvulling voor jouw situatie in specifiek: zo te zien heeft onze monteursdienst je na 3x bellen niet weten te bereiken voor een afspraak, en is er ook geen afspraak gemaakt met de SMS en email die wij eind april hadden verstuurd voor de installatiemonteur. Graag raad ik je aan om jouw contactgevens na te kijken in jouw My T-Mobile account: pagina contactgegevens. In de tussentijd zorg ik ervoor dat zij nieuwe pogingen zullen wagen. Hopelijk hebben wij je snel te pakken!

Reageer