Beantwoord

Installatie/ activatie

  • 9 November 2018
  • 1 reactie
  • 775 Bekeken

Hallo,

Gister ontving ik een email dat ons adsl internet eerder dan gepland is geactiveerd en dat het gister al klaar zou zijn. Enthousiast ging ik aan de slag met installatie. Maar nu is het zo dat het WAN lampje niet gaat branden. In de t-mobile thuis omgeving wordt het er niet duidelijker op.

Daar staat vandaag (9 november):


En dat het internet nog "in behandeling" is. Is de lijn nu actief of niet?
icon

Beste antwoord door Piotr 12 November 2018, 12:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @Kirihitiana, allereerst welkom bij T-Mobile Thuis!😁

Ik ben direct gaan kijken naar je abonnement, nu zie ik dat de verbinding per 8 november actief is. Weet je zeker dat je alles op de juiste wijze hebt aangesloten. In dit topic kun je dat voor de zekerheid controleren.

Mocht je toch geen verbinding krijgen, laat het mij dan weten. Dan zorg ik ervoor dat er een monteur bij je langskomt!

Reageer