Beantwoord

Installatie datum DSL T-mobile thuis

  • 17 April 2019
  • 6 reacties
  • 714 Bekeken

Hoi,

Bij de aanvraag van DSL op mijn thuisadres had ik als startdatum 17 mei 2019 aangegeven (de dag dat mijn huidige contract bij NLEx afloopt).
Echter ontvang ik vandaag al (op zich niet verkeerd) het installatiepakket en stond in de email dat de aansluitdatum 25-04-2019 is. Nu las ik in een ander topic dat het contract (en de facturatie) pas ingaat op het moment van aansluiten van de modem, maar dat dit binnen twee weken moet gebeuren.

Ik zou graag de aangevraagde aansluitdatum van 17 mei 2019 willen, kunnen jullie dit aanpassen in de administratie?

Mvg,
Peter.
icon

Beste antwoord door Brian 23 April 2019, 12:55

Bekijk origineel

6 reacties

Beste T-mobile klantenservice,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om hier te reageren?
Reputatie 6
Badge
Beste @Peter00000,

Naar mijn weten kan het! Als je gebruik maakt van de Overstapservice zegt T-Mobile op het moment dat je de router aansluit je huidige abonnement bij NLE op.

Je mag natuurlijk zelf kiezen wanneer je het pakket installeert. Bij mijn weten blijft de datum van 17 mei staan als overstap datum (mits dit zo op je contact vermeld staat).
Reputatie 7
Hi @Peter00000, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je nagekeken en de huidige plandatum is inderdaad 25-04-2019. De overname van de aansluiting van je vorige provider is inmiddels al in gang gezet en kan ik op dit moment niet meer tegen houden. Ik vermoed dat je aanvraag is versneld omdat je afstand hebt gedaan van de bedenktijd, in dat geval kunnen we direct alles voor je in werking zetten! Zo te zien heb je geen gebruik gemaakt van de overstapservice, heb je al wel opgezegd bij je huidige provider? Zo niet vergeet dit dan vooral niet, anders blijft je contract misschien onnodig lang doorlopen. Als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Hi @Peter00000, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je nagekeken en de huidige plandatum is inderdaad 25-04-2019. De overname van de aansluiting van je vorige provider is inmiddels al in gang gezet en kan ik op dit moment niet meer tegen houden. Ik vermoed dat je aanvraag is versneld omdat je afstand hebt gedaan van de bedenktijd, in dat geval kunnen we direct alles voor je in werking zetten! Zo te zien heb je geen gebruik gemaakt van de overstapservice, heb je al wel opgezegd bij je huidige provider? Zo niet vergeet dit dan vooral niet, anders blijft je contract misschien onnodig lang doorlopen. Als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Hi Brian,

nee, geen gebruik gemaakt van de 'overstapservice' omdat ik mijn huidige contract al had opgezegd en al een einddatum had (17 mei dus).
Hoe kan het zo zijn dat de 'aansluiting' wordt overgenomen als mijn huidige contract dan nog loopt (van 25 april tot 17 mei)?
@Brian ?

Je hebt dit topic wel als 'beantwoord' gemarkeerd (ik kan dat er volgens mij niet afhalen), maar mijn vraag is niet beantwoord.
"Ik zou graag de aangevraagde aansluitdatum van 17 mei 2019 willen, kunnen jullie dit aanpassen in de administratie?" M.a.w. ik wil graag vanaf 17 mei (zoals oorspronkelijk aangevraagd) klant worden bij jullie.
Reputatie 7
Hi @Peter00000, geen zorgen, je ontvangt altijd antwoord, het markeren als 'beantwoord' doen we vooral voor de eigen administratie 😉 Ik kan de aansluitdatum nu niet meer wijzigen maar ik stel het volgende voor: Wanneer wij de aansluiting "overnemen" van je huidige provider dan zal je een afkoop van ze krijgen voor de periode tot aan 17 mei. Als je mij deze factuur doorstuurt dan zal ik de abonnementskosten die wij voor deze periode in rekening brengen vergoeden. Op die manier betaal je alleen voor het abonnement bij je oude provider en kunnen we de overstap gewoon door laten gaan. Je kan mij dan het beste even een privébericht sturen zodra je de factuur hebt ontvangen, dan gaat dat helemaal goedkomen!

Reageer