Beantwoord

installatie door monteur

  • 27 november 2019
  • 5 reacties
  • 323 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Geachte klantenservice,   Ik heb getracht telefonisch contact te krijgen met de klantenservice, maar ben gestrand op het internet, waarom zijn jullie met gewoon bereikbaar?   Gisteren heb ik reeds de vraag gesteld in een e mail om een afspraak te kunnen  maken voor een installatie door een monteur, de reden is dat ik invalide ben en hersenbeschadiging heb. het betreft een overstap naar T-mobile De overstap is op 09-12-19   Ik hoop dat ik speodig een reactie krijg.   G. la Fleur 
icon

Beste antwoord door Brian 29 november 2019, 14:10

Hi @Glf, dat gaan we regelen! Ik heb het meteen even nagekeken en ik zie dat we je op 9-12 aansluiten. Ik van niet van te voren al een monteur voor die datum inplannen maar ik zal die maandag direct een opdracht voor een monteur er uit sturen zodra er signaal is en dan zorgen we dat je zo snel mogelijk online bent!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Beste Glf,

Afspraken voor installatie gaan via de installatie partner Guidion. Het telefoonnummer is: 088 2000151

Heb je dit nummer gebeld?

Mvg. Marcel

nee nog niet mij niet gekend, ga ik morgen regelen, bedankt

Gebeld, maar heb een ordernummer van T-modile nodig, kunt u mij dit geven?

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Glf Staat het ordernummer niet in de mail of in je account, of contract?

 Ik ga even kijken of ik hulp voor je kan vinden.

Ze zijn erg druk dus ik kan niets garanderen, maar wel mijn best doen!

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Glf, dat gaan we regelen! Ik heb het meteen even nagekeken en ik zie dat we je op 9-12 aansluiten. Ik van niet van te voren al een monteur voor die datum inplannen maar ik zal die maandag direct een opdracht voor een monteur er uit sturen zodra er signaal is en dan zorgen we dat je zo snel mogelijk online bent!

Reageer