Beantwoord

Installatie door monteur

  • 29 november 2019
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Reeds eerder deze vraag gesteld, kreeg als antwoord een telefoonnr. voor het maken van een afspraak, gebeld , men wil hu een ordernr. van T-Mobile, kunt u mij dit geven?

icon

Beste antwoord door Jason 2 december 2019, 21:26

Hoi @Glf,

 

Wat gaaf dat je klant bent geworden, welkom bij de club en op de Community! :smile: Jouw ordernummer kan ik toesturen in een privébericht, maar ik zie wel dat de verbinding op 9 december geactiveerd wordt. Wat voor soort afspraak wil je maken? Als het om hulp bij installatie gaat, dan kan dit pas worden aangevraagd vanaf de datum waarop je geactiveerd wordt. Dit heeft enerzijds te maken met lijnmetingen die de monteur doet voorafgaand aan de installatie en anderzijds omdat het een Do-It-Yourself installatie betreft. Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Glf,

 

Wat gaaf dat je klant bent geworden, welkom bij de club en op de Community! :smile: Jouw ordernummer kan ik toesturen in een privébericht, maar ik zie wel dat de verbinding op 9 december geactiveerd wordt. Wat voor soort afspraak wil je maken? Als het om hulp bij installatie gaat, dan kan dit pas worden aangevraagd vanaf de datum waarop je geactiveerd wordt. Dit heeft enerzijds te maken met lijnmetingen die de monteur doet voorafgaand aan de installatie en anderzijds omdat het een Do-It-Yourself installatie betreft. Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord!

Gaar e een totale installatie, bekabeling is wel aanwezig, is nu een istallatie voor Rtl

 

Vr groet ,

 

G; la F;eur

Excuus, betreft TEle2

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Glf,

 

Kan ik uit je antwoord opmaken dat je klant bent van Tele2? Zo ja: dan wil je graag verzoeken contact op te nemen met hen. :smile:

En dan komt het op het bureau naast jou terecht zeker @Jason  :)