Beantwoord

Installatie door monteur mislukt, en nu?

  • 2 October 2020
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Hoi! Gisteren kwam de monteur voor de installatie van het glasvezelmodem tbv mijn nieuwe t-mobile thuis abonnement dat in zou gaan per 1 oktober. Helaas is het de monteur niet gelukt de aansluiting werkend te krijgen. Er moet iets in de wijkkast worden veranderd (aldus monteur).

Ik probeer een idee te krijgen waar ik nu aan toe ben. Hoe lang kan/gaat het duren voordat de aansluiting werkend wordt gemaakt?

Ik maak gebruik van de overstapservice (van Ziggo naar T-mobile). Mijn Ziggo-aansluiting is gelukkig nog niet beeindigd (vanwege de overstapservice of toeval?), maar weet niet of ik nou het risico loop zonder internet te komen te zitten. Of looppt mijn ZIggo aansluiting/abonnement toch gewoon door tot t-mobile mijn aansluiting hersteld heeft? Graag hulp!

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 October 2020, 17:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Martijn_M 

Als de monteur alles achteraf goed heeft doorgegeven dan zal je binnen 5 werkdagen worden gecontacteerd door iemand van KPN.

Wanneer T-Mobile een werkende verbinding ziet pas dan zullen ze een stop seintje aan Ziggo geven.

Reputatie 7
Badge +14

@Martijn_M  Ik ben ook overgestapt met de overstap service van Ziggo.

En wat @Waqqas  al aangeeft ging bij mij ook zo,,

 Ziggo heeft mijn verbinding pas gestopt toen ze een seintje kregen van nieuwe provider, en dat was bij mij 2 weken later dan overstap datum.

Succes en hopelijk is het snel opgelost.

Reageer