Beantwoord

Installatie is niet gelukt

  • 9 mei 2018
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Heb vandaag t-mobilethuis aangesloten, Maar niets doet het tv doet het niet, Internet doet het niet en bellen ook niet, Het zou vandaag moeten werken, Maar het werkt niet:@
icon

Beste antwoord door Sander 11 mei 2018, 11:04

Hoi h.charkaoui,

Bedankt voor je aanvraag! Ik help je graag verder om de installatie succesvol af te ronden, zodat je weer snel online bent.

We hebben deze video met uitleg rondom de installatie gemaakt. Hierin wordt stap voor stap uitgelegd hoe je het modem aan dient te sluiten.

Enkele punten die ik hier wil benadrukken zijn:
  • Welke datum hebben wij aangegeven als startdatum? Het kan zijn dat de aansluiting pas later in de middag wordt geactiveerd.
  • Zijn er meerdere aansluitpunten (ISRA) in jouw huis? Sluit het modem aan op de hoofdaansluiting. Deze zit meestal in de woonkamer of meterkast.
  • Heb je het aansluitpunt aangesloten op ons modem met de DSL kabel en in de DSL poort? Start het modem hierna pas op.

Laat je weten of het met deze uitleg lukt? Ik ben benieuwd! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi h.charkaoui,

Bedankt voor je aanvraag! Ik help je graag verder om de installatie succesvol af te ronden, zodat je weer snel online bent.

We hebben deze video met uitleg rondom de installatie gemaakt. Hierin wordt stap voor stap uitgelegd hoe je het modem aan dient te sluiten.

Enkele punten die ik hier wil benadrukken zijn:
  • Welke datum hebben wij aangegeven als startdatum? Het kan zijn dat de aansluiting pas later in de middag wordt geactiveerd.
  • Zijn er meerdere aansluitpunten (ISRA) in jouw huis? Sluit het modem aan op de hoofdaansluiting. Deze zit meestal in de woonkamer of meterkast.
  • Heb je het aansluitpunt aangesloten op ons modem met de DSL kabel en in de DSL poort? Start het modem hierna pas op.

Laat je weten of het met deze uitleg lukt? Ik ben benieuwd! 🙂

Reageer